-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.interia.pl!not-for-mail
From: Artur Miller <n...@m...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Kolejna niedźwiedzia przysługa na przejściu...
Date: Fri, 04 Apr 2014 16:29:47 +0200
Organization: INTERIA.PL S.A.
Lines: 46
Message-ID: <1396621787.4319.18.camel@misiak>
References: <lhmcqt$gj2$1@news.vectranet.pl> <lhme2s$b4b$1@node1.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: user-31-175-6-58.play-internet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Trace: usenet.news.interia.pl 1396620898 5129 31.175.6.58 (4 Apr 2014 14:14:58 GMT)
X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 4 Apr 2014 14:14:58 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <lhme2s$b4b$1@node1.news.atman.pl>
X-Mailer: Evolution 3.4.4-3
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2529377
[ ukryj nagłówki ]On Fri, 2014-04-04 at 16:01 +0200, Czesław Wiśniak wrote:
> > Do tragedii doszło w piątek, około godziny 8 rano na przejściu przez
> > dwupasmową ulicę Szarych Szeregów. 18-latka została śmiertelnie potrącona
> > przez kierowcę opla, druga z pieszych, 17-latka, została ranna.
> >
> > Na miejscu zginęła 18-latka.
>
> Niestety mamy kolejny glosny argument za zapowiadana zmiana przepisow, a
> mandaty za tego typu wykroczenia powinny wzrosnac kilka razy, tak zeby gosc,
> ktory nie puszcza pieszego zapamietal to do konca zycia.
>
mandaty raczej nic nie zmienią, wątpię, zeby większość takich sytuacji
powstawała świadomie i z premedytacją (jak będę musiał zapłacić 5000 to
może jednak nie jebnę pieszego). raczej bywa to chwilowe zagapienie,
rozkojarzenie, cokolwiek co odwróci uwagę na sekundę w nieodpowiednim
miejscu. tak, pewnie, trzeba uważać, ale nie da się uważać cały czas.
wypadek to nigdy nie jest pojedyncza okoliczność, to zawsze kilka
przyczyn wystepujących nieszczęsliwie razem.
więc mandaty to musztarda po obiedzie. dodatkowa trauma dla tych, którzy
doświadczyli "shit happens". naprawdę skuteczne będzie ograniczenie
prędkości do zera. albo całkowite odizolowanie ruchu pieszego od
kołowego. kładki, przejscia podziemne itp.
ale oczywiście łatwiej zbudować jakąś pierdoloną swiątynie, zeby miał
kto i gdzie witać tych, którzy znalezli się w nieodpowiednim miejscu i
czasie.
@
Następne wpisy z tego wątku
- 04.04.14 16:18 Czesław Wiśniak
- 04.04.14 16:30 RoMan Mandziejewicz
- 04.04.14 16:31 AZ
- 04.04.14 16:39 masti
- 04.04.14 16:39 Czesław Wiśniak
- 04.04.14 16:42 AZ
- 04.04.14 16:42 Czesław Wiśniak
- 04.04.14 17:00 Budzik
- 04.04.14 17:04 sqlwiel
- 04.04.14 17:06 cef
- 04.04.14 17:13 Marcin N
- 04.04.14 17:23 masti
- 04.04.14 17:30 LEPEK
- 04.04.14 18:00 Budzik
- 04.04.14 18:06 Jawi
Najnowsze wątki z tej grupy
- wina Tóska
- Rewolucja/Rewelacja!
- grupa ożyła ;)
- Być jak Clint
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
Najnowsze wątki
- 2024-11-25 Karty przedpłacone (podarunkowe) Google Play - pytanie do korzystających
- 2024-11-26 wina Tóska
- 2024-11-26 Rewolucja/Rewelacja!
- 2024-11-25 grupa ożyła ;)
- 2024-11-24 Być jak Clint
- 2024-11-24 Rura kanalizacja konceptu Franke = problem
- 2024-11-25 Wrocław => Lead Java EE Developer <=
- 2024-11-25 Warszawa => Business Development Manager - Network and Network Securit
- 2024-11-25 Kraków => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-25 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-25 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=
- 2024-11-25 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-25 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-11-25 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-25 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=