  • Data: 2014-04-04 16:31:03
    Temat: Re: Kolejna niedźwiedzia przysługa na przejściu...
    Od: AZ <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-04-04, Czesław Wiśniak <c...@n...pl> wrote:

    > Slusznie bo znowu zaczynasz pieprzyc glupoty.

    Skoro dla Ciebie uwazniejsze przechodzenie przez jezdnie (bo pelno na niej,
    pijakow, cpunow, zamyslonych, nieuwaznych) jest pieprzeniem glupot no to
    faktycznie nie mamy o czym rozmawiac :-)

    Pisalem juz - sam bym rozjechal kiedys tak dwie dziewczyny, chwila nieuwagi,
    albo zamyslenie, na szczescie byly przytomne i zamiast isc zatrzymaly sie.
    Ciesze sie, ze nie trafilem na kogos kto szedl slepo - byc moze mialbym
    teraz na sumieniu czyjes zycie i nasrane w swoim. Od tamtej pory bardzo
    zwracam na to uwage i wiecej mi sie nie zdarzylo, rowniez staram sie nie
    byc za uprzejmym bo nie chce widziec rozjezdzanego na przejsciu czlowieka.

    --
    Artur
    ZZR 1200