  • 71. Data: 2010-10-10 12:49:28
    Temat: Re: Kolejka na myjnie
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Sun, 10 Oct 2010 12:01:38 +0200, Marcin "Kenickie" Mydlak
    napisał(a):

    > Myślisz, że sensowniejsze byłoby zintegrowanie automatu kolejkowego z
    > dystrybutorami, tak by po odłożeniu pistoletu drukował się numerek do
    > kas (wydzielonych - obsługujących tylko tankowanie i ew. płyn do
    > spryskiwaczy)? :)

    Sądzę że ludzie nie potrafią czytać. Nieraz stałem w markecie w kolejce
    do kasy "do 10 artykułów" za rodzinką która miała ich paręnaście.
    Zrozumiałbym jakby to było np. 10 kilo cukru i 4 paczki chipsów, ale tam
    było paręnaście RÓŻNYCH artykułów. Na uwagi moje i kasjerki klient
    stwierdził że może pani skasować 10 na mnie, 10 na żonę, a resztę na
    dziecko...

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 72. Data: 2010-10-10 12:49:58
    Od: DoQ <p...@g...com>

    moje_przedmioty pisze:

    > Trza było użyć mózgu i wjechać od drugiej strony do myjni
    > ALe żeby to zrobić to trza by go najpierw mieć
    > A tak powód którego nie widzisz to nieumiejętnośc wjezdzania do myjni od
    > drugiej strony lub zablokowany wjazd przez inne auto od strony z której
    > umiesz wjeżdząć

    Chyba cie posrało do reszty.
    Zastaw cały chodnik buraku i sugeruj pieszym żeby zapierdalali po trawce
    - to tak analogicznie.

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 73. Data: 2010-10-10 12:54:22
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin moje_przedmioty

    > Mo?e i by?e? pierwszy ale jeszcze tankowa?e? On w tym czasie podjecha?
    > pod myjnie Jakby? spod dystrybutora pojecha? pod myjnie i dopiero
    > poszed? kupiae kod by?by? pierwszy.

    Nie był pierwszy, bo nie miał żetonu. Odróżniasz podjazd pod myjnią od
    parkingu?

    --
    ignorance is bliss

  • 74. Data: 2010-10-10 12:55:33
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin DoQ

    > Chyba cie posrało do reszty.
    > Zastaw cały chodnik buraku i sugeruj pieszym żeby zapierdalali po trawce
    > - to tak analogicznie.

    Coraz lepszych rzeczy można się dowiedzieć w tym wątku. :D

    --
    ignorance is bliss

  • 75. Data: 2010-10-10 13:00:04
    Od: DoQ <p...@g...com>

    to pisze:

    > Coraz lepszych rzeczy można się dowiedzieć w tym wątku. :D

    To nawet nie jest śmieszne.
    "Jestem pępkiem świata i robię coś bezmyślnie, a ty sobie teraz kombinuj
    pod górkę jak to obejść". Powalająca mentalność...

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 76. Data: 2010-10-10 13:36:25
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Excite" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Co się robi w myjni ? Parkuje czy auto myje ?

    A to już kwestia organizacji myjni.
    Jak jakaś stacja najpierw wymaga płatności, a potem zatankowania, to też
    będziesz się burzył, że ktoś podjeżdża pod dystrybutor?

    Przecież nic nie stoi na przeszkodzie, aby cieć z żetonami miał budkę koło
    myjni, albo żeby najpierw ją uruchomić, a potem zapłacić.
    Więc z pretensjami trafiliście pod zły adres.
    Zwłaszcza że karnety ma rzadko kto, większość i tak idzie kupować żetony po
    przyjeździe, więc kolejność jest zachowania.
    Jak się komuś nie podoba organizacja na danej myjni, niech po prostu jedzie
    do innej.

  • 77. Data: 2010-10-10 13:51:25
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Cavallino

    > Przecież nic nie stoi na przeszkodzie, aby cieć z żetonami miał budkę
    > koło myjni

    Koszty.

    > albo żeby najpierw ją uruchomić, a potem zapłacić.

    Bardzo problematyczne.

    > Więc z
    > pretensjami trafiliście pod zły adres.

    Tak, tak, tłumacz dalej swoje buractwo.

    --
    ignorance is bliss

  • 78. Data: 2010-10-10 13:54:22
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail r...@g...wkurw.org napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > No dobrze. Stanął obok, wjechałeś, ktoś wjechał, za nim jeszcze
    > kolejka, a gość który ustawił się 10 minut temu w kolejce do
    > myjni jako pierwszy ma jeszcze godzinę do odkiblowania i parę
    > miłych słów na zachętę. Bo nie ma znaczenia, że auto stoi przy
    > myjni od kilkunastu minut. Jak się nie odfajkujesz w komitecie
    > kolejkowym, to Cię tam nie ma. A jak nie ma komitetu, jak się
    > ustawiasz w kolejce, to tym gorzej dla Ciebie. Powstaje pytanie:
    > komu chcesz zrobić dobrze: sobie czy innym (trzeciej odpowiedzi
    > nie ma).

    trzecia odpowiedz to: zasady wspolzycia spolecznego.
    Jak wszyscy beda robic dobrze sobie, to wzrasta prawdopodobienstwo, ze
    coraz czesciej bedziesz czekał na myjnie stojac za pustym samochodem...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Tomasz Waszczynski: "Ja się zastanawia, czy czekoladki z alkoholem

  • 79. Data: 2010-10-10 14:01:23
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > begin Cavallino

    > Koszty.

    > Bardzo problematyczne.

    Ale to nie problem klienta.
    Chcesz mieć prywatną myjkę gdzie będą cenić Twój czas - to sobie taką kup.
    A nie bluzgaj tu epitetami na każego kto bardziej ceni czas swój niż Twój.

    > Tak, tak, tłumacz dalej swoje buractwo.

    Mam swoją myjkę ciśnieniową, więc nie myję na automatach od wielu lat.
    Jeśli coś tłumaczę, to Tobie Twoje buractwo w oczekiwaniu że cały świat
    będzie Ci się kłaniał.
    Każdy normalny na Ciebie gdzieś, więc jeśli będziesz musiał czekać a on nie,
    to jest to działanie prawidłowe.

  • 80. Data: 2010-10-10 14:02:16
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości news:

    > Jak wszyscy beda robic dobrze sobie, to wzrasta prawdopodobienstwo, ze
    > coraz czesciej bedziesz czekał na myjnie stojac za pustym samochodem...

    A co Ci za różnica czy stoisz za pustym czy za pełnym?