  • 21. Data: 2010-10-09 11:13:08
    Temat: Re: Kolejka na myjnie
    Od: DoQ <p...@g...com>

    huri_khan pisze:

    > Ja się zawsze umawiam na konkretną godzinę i płacę po umyciu samochodu :p

    Na automatyczna przy stacji benzynowej? :)

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 22. Data: 2010-10-09 11:14:24
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Bydlę pisze:

    > Powinni wziąć urlopy z pracy i myć auto wtedy, gdy powinni zarabiać na
    > utrzymanie?

    Powinni wstac o 2am i pojechac na myjnie, w srodku tygodnia najlepiej ;-))

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 23. Data: 2010-10-09 11:55:00
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    A czy gdzieś napisałeś że automatyczna? :)

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 24. Data: 2010-10-09 12:26:33
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Sat, 09 Oct 2010 11:12:31 +0200, DoQ <p...@g...com>
    wrote:

    > Nie wiem jak jest "u was". U nas najczesciej w kasie dostajesz kod do
    > automatycznej myjni.

    No to Ci napisałem. Myjnia (ręczna, bezdotykowa) połyka
    złotówki, dwuzłotówki i piątaki. Lub żetony im odpowiadające.
    Czasem masz je w kieszeni, czasem musisz się po nie przejść. Jak
    już jest kolejka, wtedy sobie klepiesz w niej miejsce i idziesz
    po miedziaki.

    r.
    _____________

  • 25. Data: 2010-10-09 12:32:38
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Robert Rędziak pisze:

> [...]
    > Czasem masz je w kieszeni, czasem musisz się po nie przejść. Jak
    > już jest kolejka, wtedy sobie klepiesz w niej miejsce i idziesz

    Ale przeciez napisalem Ci ze chodzi o myjnie automatyczna.

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 26. Data: 2010-10-09 12:33:29
    Od: DoQ <p...@g...com>

    huri_khan pisze:
    > A czy gdzieś napisałeś że automatyczna? :)

    Przeciez jakbym mial czas na wlasnoreczne szorowanie samochodu to by mi
    zwisalo 10min w jedna czy druga:)

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 27. Data: 2010-10-09 12:47:00
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 08 Oct 2010 21:49:26 +0000 osobnik zwany Robert Rędziak
    wystukał:

    > To ja Ci powiem skąd ta wieśniacka moda. Kiedyś stanąłem na parkingu
    > przy myjni, pod którą było pusto, poszedłem po żetony. Trochę się
    > przeciągnęło, bo na stacji była kolejka do kasy. Gdy wróciłem, do myjni
    > też się ustawił sznurek, a od jakiegoś wrednego dziada dowiedziałem
    > się, że jestem skurwysynem, co się chce bez kolejki wcisnąć. Od tej
    > pory mam totalnie w dupie, czy ktoś musi poczekać, czy nie. Jeśli
    > przyjechałem pierwszy, to pierwszy na stanowisko wjadę.

    znaczy chciałeś się wepchnąć bez kolejki i dziwisz się, że Cię opieprzyli?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 28. Data: 2010-10-09 12:57:50
    Od: Excite <n...@n...pl>

    W dniu 08.10.2010 23:49, Robert Rędziak pisze:
    > wróciłem, do myjni też się ustawił sznurek, a od jakiegoś
    > wrednego dziada dowiedziałem się, że jestem skurwysynem, co się
    > chce bez kolejki wcisnąć.

    To po co stajesz w kolejce skoro nie masz czym płacić ? Do sklepu też
    idziesz bez pieniędzy, dochodzisz do kasy i mówisz aby wszyscy czekali
    bo musisz wrócić po portfel i wrócisz za 5 minut ? Nie masz czym
    zapłacić (bilon,kod,bilet itp.) to nie stajesz w kolejce, proste.

  • 29. Data: 2010-10-09 13:01:07
    Od: Excite <n...@n...pl>

> [...]

    To po co stajesz w kolejce skoro nie masz czym płacić ? Do sklepu też
    idziesz bez pieniędzy, dochodzisz do kasy i mówisz aby wszyscy czekali
    bo musisz iść po portfel i wrócisz za 5 minut ? Nie masz czym zapłacić
    (bilon,kod,bilet itp.) to nie stajesz w kolejce, proste.

  • 30. Data: 2010-10-09 14:19:14
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    "DoQ" <p...@g...com> wrote in message

    > No to ja Ci powiem jak bylo wczoraj.
    > Przyjechalem na stacje, kolejka jak ch..., zatankowalem i kupilem kwit na
    > mycie. Podjezdzam pod myjnie i widze przed soba pusty samochod. Czekalem z
    > 10min az pojawi sie wlasciciel ktory stanal w kolejce akurat jak ja
    > wychodzilem. Gdzie tu kuzwa sens jest?

    Jak stal w kolejce do kasy, to miej pretensje do obslugi stacji. Ja z reguly
    kupuje karnety na mycie na BP, ale mimo, ze potem juz nie place, tylko
    wymieniam kupon na kod do myjni - musze stac w kolejce. Ciekawe, jakbys
    pomstowal na 2 kobitki, ktore kiedys zostawily samochod w myjni i poszly na
    kawe. Wrocily po jakichs 20 minutach...
    A wracjac do problemu - jak jest pusto przed myjnia - tez staje tam i ide do
    kasy. Tyle, ze w 90% przypadkow zajmuje mi to 2 minuty.

    --
    Axel