  • 171. Data: 2010-10-10 22:39:04
    Temat: Re: Kolejka na myjnie
    Od: DoQ <p...@g...com>

    to pisze:

    > Statystycznie nie przyspiesza ani trochę. ;-)

    A czemu tak twierdzisz?:)

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 172. Data: 2010-10-10 22:40:44
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin DoQ

    > A czemu tak twierdzisz?:)

    Bo na jakiej zasadzie miałoby to przyspieszać? Uśrednia tylko czas
    oczekiwania, bo jeśli ktoś zablokuje czymś kasę (faktura, gorące psy
    itp.) to reszta przechodzi do innych kas i nie ma "pokrzywdzonych".

    --
    ignorance is bliss

  • 173. Data: 2010-10-10 22:42:11
    Od: DoQ <p...@g...com>

    to pisze:

    > Bo na jakiej zasadzie miałoby to przyspieszać? Uśrednia tylko czas
    > oczekiwania, bo jeśli ktoś zablokuje czymś kasę (faktura, gorące psy
    > itp.) to reszta przechodzi do innych kas i nie ma "pokrzywdzonych".

    No o to mi wlasnie chodzi.

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 174. Data: 2010-10-10 23:19:23
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > begin Cavallino

    > Dasz wreszcie przykład?

    "buras kupi żetony"
    "Niezłe odmóżdżenie"
    "tłumacz dalej swoje buractwo"

    To tylko kilka przykładów - zapodałem tylko te, którymi zapyskowałeś w
    odpowiedzi na MERYTORYCZNE posty, które w żaden sposób nie mówiły nic o
    Tobie osobiście, dalsze eskalacje Twoich pyskówek pomijając.

  • 175. Data: 2010-10-10 23:25:08
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Cavallino

> [...]
    > odpowiedzi na MERYTORYCZNE posty, które w żaden sposób nie mówiły nic o
    > Tobie osobiście, dalsze eskalacje Twoich pyskówek pomijając.

    A może byś tak zacytował całe zdanie, a nie po trzy słowa? Cytaty
    pierwszy i trzeci opisują postawę, którą potocznie nazywa się
    "buractwem". Nie ma tu żadnych wycieczek osobistych. Już prędzej można za
    nie uznać mnóstwo Twoich postów w innych wątkach, gdzie wyzywasz kogo
    popadnie od "kapeluszy". Drugi cytat nie pamiętam czego dotyczy, bo
    wyrwałeś go z kontekstu, ale napisałem to chyba do DoQ-a i była to ogólna
    opinia na temat przebiegu tej dyskusji.

    To pokażesz wreszcie te rzekome epitety i bluzgi?

    --
    ignorance is bliss

  • 176. Data: 2010-10-10 23:36:00
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "to" <t...@a...xyz> napisał w wiadomości news:

    > A może byś tak zacytował całe zdanie, a nie po trzy słowa? Cytaty
    > pierwszy i trzeci opisują postawę, którą potocznie nazywa się
    > "buractwem".

    Nie - cytaty z Ciebie opisują coś dokładnie odwrotnego.
    Coś dla Ciebie jest buractwem, dla innych buractwem jest Twój egoizm i
    roszczeniowa postawa, a mimo to Ty pierwszy wyjeżdżasz z tego typu
    epitetami.

    Ale cały problem jest gdzie indziej - ktoś mówi o meritum problemu, albo o
    tym jak on coś widzi, a Ty wyjeżdżasz z pyskiem i epitetami na NIEGO
    personalnie.
    I już samo to jest po prostu nie do zaakceptowania.

    >Nie ma tu żadnych wycieczek osobistych.

    Ależ skąd.
    Salonowa kultura wręcz.

    P.S.
    Żeby nie ciągnąc ZNOWU próżnej dyskusji z kompletnie niepoprawnym typem:
    PLONK.
    I teraz możesz sobie pyskować komu chcesz, na szczęście już tego nie będę
    musiał oglądać.

  • 177. Data: 2010-10-10 23:38:53
    Od: "Kris" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Excite" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Skoro zaparkowałeś to w kolejce nie stałeś.

    > Co kogo obchodzi że nie przygotowałeś sobie odpowiednich monet. Twój
    > problem więc czekaj w kolejce jak każdy zamiast ją blokować i zgrywać
    > cwaniaka.

    o czym ty chrzanisz?
    nie jestem cwaniakiem
    ale nie bede w placy dlatego ze glupi automat nie przyjmuje papierow
    jakos na NESTLE nie maja z tym problemu

    do kasy tez podchodzisz jak masz tylko odliczone cwaniaku ?
    jak sie tak niecierpliwisz to PEWNIE JESTES JEDNYM Z WIELU
    CO SIEDZI NA ZDERZAKU TEMU CO JEDZIE 90

  • 178. Data: 2010-10-10 23:45:56
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Kris pisze:

    > jakos na NESTLE nie maja z tym problemu

    Znaczy sie wpieprzasz sniadanie na mleku a tutaj cwaniakujesz?

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 179. Data: 2010-10-11 07:54:19
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > A co Ci za różnica czy stoisz za pustym czy za pełnym?

    jezeli myjnia stoi pusta?
    duzą!

    --
    Pozdrawia... Budzik