  • 161. Data: 2010-10-10 21:54:26
    Temat: Re: Kolejka na myjnie
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-10-10 21:51, DoQ pisze:

    > Skoro zawsze Cie to tak zaskakuje,

    Skąd taki wniosek? Wręcz przeciwnie - wcale mnie takie sytuacje
    nie zaskakują.

    > to moze zapytam:
    > Czesto ci sie zdarza prosic automat o hot-doga ?:)

    Automat do lodów? Owszem, zdarzało się ;)

  • 162. Data: 2010-10-10 21:56:02
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sun, 10 Oct 2010 21:52:12 +0200, Artur Maśląg <f...@p...com>
    wrote:

    >Nie, nie wysiadł, ale ja nie umiem cofać. Obowiązku takiego nie
    >ma.

    No to masz problem. Myjnia się zepsuła, naprawią może za rok. Będziesz
    tam stał?

    P.S. Zaczynasz się pogrążać.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 163. Data: 2010-10-10 21:56:20
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-10-10 21:53, DoQ pisze:

    > Jest, na kursie na PJ.

    Obowiązek umiejętności wyjazdu tyłem z myjni? Nie, tego nawet
    w Polsce nie widziałem.

  • 164. Data: 2010-10-10 21:59:23
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-10-10 21:56, jerzu pisze:

    > No to masz problem. Myjnia się zepsuła, naprawią może za rok. Będziesz
    > tam stał?

    Nie wiem - zostawię samochód i wsiądę w drugi.

    > P.S. Zaczynasz się pogrążać.

    LOL - możesz sobie bredzić dalej :)

  • 165. Data: 2010-10-10 21:59:37
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Artur Maśląg pisze:

    > Obowiązek umiejętności wyjazdu tyłem z myjni? Nie, tego nawet
    > w Polsce nie widziałem.

    Nie widziales w Polsce jazdy tylem po łuku na egzaminie?

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 166. Data: 2010-10-10 22:01:33
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sun, 10 Oct 2010 21:59:23 +0200, Artur Maśląg <f...@p...com>
    wrote:

    >LOL - możesz sobie bredzić dalej :)

    No to bredź. Ja mam lepsze zajęcia.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 167. Data: 2010-10-10 22:05:10
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Artur Maśląg pisze:

    > Nie wiem - stoi nadal przed dystrybutorem, a ja czekam z tyłu?

    No jest na to metoda. Wysylasz pasażera żeby zablokował kolejkę przy
    kasie. Ktos poczeka, ale Ty bedziesz pierwszy.

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 168. Data: 2010-10-10 22:13:50
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Artur Maśląg pisze:
    > Skąd taki wniosek? Wręcz przeciwnie - wcale mnie takie sytuacje
    > nie zaskakują.

    Z Twoich wypowiedzi?
    Ja nigdy nie mam problemow z platnosciami na myjni automatycznej. Ide do
    kasy, kupuje kod i wjezdzam na myjnie. To przeciez takie proste....

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 169. Data: 2010-10-10 22:34:51
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin DoQ

    > wjezdzam na myjnie. To przeciez takie proste....

    Hm... no ja bym nie powiedział. ;-)

    --
    ignorance is bliss

  • 170. Data: 2010-10-10 22:37:51
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin DoQ

    > Chodzi o "centralna" kolejke bez kwitkow. Po prostu stojacy idzie do
    > pierwszej wolnej kasy. Patent stosowany przez cywilizowanych ludzi na
    > cywilizowanych stacjach benzynowych, bardzo przyspiesza obsluge.

    Statystycznie nie przyspiesza ani trochę. ;-)

    --
    ignorance is bliss