  • 141. Data: 2010-10-10 21:29:46
    Temat: Re: Kolejka na myjnie
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-10-10 21:20, DoQ pisze:

    > O, a od kiedy to w automatycznych myjniach placi sie po usłudze?

    Eeee - skąd taki wniosek? Dlaczego nie mogłem wybrać programu
    i zapłacić przed samym wjazdem?

    > Tzn. jakie? Że trzeba ustępować pierdołom które nie wiedzą jak obchodzic
    > się z automatyczną myjnią? ;)

    Wiele myjni widziałem i nie zawsze trzeba było biec do kasy po
    kwitek.

    > Tu akurat związku nie widzę.

    Trudno - ludzie narzekają z różnych przyczyn. Niekoniecznie
    uzasadnienie jest specjalnie racjonalne.

  • 142. Data: 2010-10-10 21:29:56
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Artur Maśląg pisze:
    > Zasada jest taka, że chcesz umyć samochód i za to zapłacić.
    > (Kwestię niepłacących pomijam)

    Ok, przyjechalem i zaplacilem. Teraz mam czekac na tych co nie wiedzieli?

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 143. Data: 2010-10-10 21:31:52
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Artur Maśląg pisze:

    > Trudno - ludzie narzekają z różnych przyczyn. Niekoniecznie
    > uzasadnienie jest specjalnie racjonalne.

    Ok. Wiec powtorze pytanie, moim zdaniem uzasadnione racjonalnie:
    Dlaczego majac kupon z kodem mam stac i czekac na kogos kto go jeszcze
    nie posiada? Mozesz mi to jakos sensownie wyjasnic?

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 144. Data: 2010-10-10 21:33:49
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Artur Maśląg

    > Tak szczerze, to mi zwisają różne nerwowe i nieuzasadnione reakcje tych
    > z tyłu. Tych z przodu również :). Stacje sprzedają kiełbaski, lotto,
    > kawę itd. Jak stoisz w kolejce we własnym mniemaniu nienależnie, to
    > zmień usługodawcę. Nie to, bym usprawiedliwiał głupotę ludzką w postaci
    > zostawienia samochodu przed myjnią i pójścia na kawę, niemniej tak ten
    > świat jest zbudowany.

    A co to ma do rzeczy? Chcesz jeść kiełbaski to idziesz, jesz, kupujesz
    żetony do myjni i POTEM pod nią podjeżdżasz.

    --
    ignorance is bliss

  • 145. Data: 2010-10-10 21:34:47
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-10-10 21:28, DoQ pisze:

    > Niech sobie sprzedają kiełbaski i kawę, mają do tego prawo - a ja mam
    > prawo je kupić.

    Aha, czyli jednak.

    > Jednocześnie nie zwisają mi "ci ci są za mną", IMO od
    > ch... zachowania na myjni czy parkingu pod marketem do braku empatii na
    > drodze jest jeden krok.

    Przesadzasz - posłuchaj sobie tych za Tobą, jak kupisz kiełbaskę.
    Empatia powiadasz - ciekawe co powiedzą ci inni.

  • 146. Data: 2010-10-10 21:38:59
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-10-10 21:31, DoQ pisze:
    (...)
    > Ok. Wiec powtorze pytanie, moim zdaniem uzasadnione racjonalnie:
    > Dlaczego majac kupon z kodem mam stac i czekac na kogos kto go jeszcze
    > nie posiada? Mozesz mi to jakos sensownie wyjasnic?

    Cóż, myjnia jakoś nie jest specjalnie uprzywilejowana dla tych, którzy
    kod już posiadają, a sam fakt potrzeby jego posiadania, bądź wejścia
    w jego posiadanie, może być z punktu widzenia klienta średnio istotny.

  • 147. Data: 2010-10-10 21:39:51
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Artur Maśląg pisze:

    > Aha, czyli jednak.

    No a jaki to ma zwiazek z zablokowaniem wjazdu na myjnie?

    > Przesadzasz - posłuchaj sobie tych za Tobą, jak kupisz kiełbaskę.
    > Empatia powiadasz - ciekawe co powiedzą ci inni.

    Kupuje niemal codziennie. Obsluga wrzuca bulke/i do piekarnika i
    obsluguje nastepnych w kolejce. Generalnie przewaznie trwa to krocej niz
    dukanie danych do faktury, tak wiec nikt nie ma nic przeciwko.

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 148. Data: 2010-10-10 21:40:21
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-10-10 21:29, DoQ pisze:

    > Ok, przyjechalem i zaplacilem. Teraz mam czekac na tych co nie wiedzieli?

    Czego nie wiedzieli? Że trzeba zapłacić? Tego chyba nikt nie negował.

  • 149. Data: 2010-10-10 21:42:36
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Artur Maśląg pisze:

    > Cóż, myjnia jakoś nie jest specjalnie uprzywilejowana dla tych, którzy
    > kod już posiadają, a sam fakt potrzeby jego posiadania, bądź wejścia
    > w jego posiadanie, może być z punktu widzenia klienta średnio istotny.

    Aha, czyli jak zrobisz zakupy w hipermarkecie i wypakujesz je na tasme
    to dopiero wtedy zastanowisz sie and wymiana frankow szwajcarskich na
    PLN w kantorze? Klienci za Toba niech poczekaja, przeciez nie sa
    specjalnie uprzywilejowani majac gotowke w kieszeni.

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 150. Data: 2010-10-10 21:43:10
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-10-10 21:39, DoQ pisze:

    > No a jaki to ma zwiazek z zablokowaniem wjazdu na myjnie?

    Blokujesz kolejkę, ponieważ ktoś z obsługi musi pójść zrobić tę kawę
    itd.

    > Kupuje niemal codziennie. Obsluga wrzuca bulke/i do piekarnika i
    > obsluguje nastepnych w kolejce. Generalnie przewaznie trwa to krocej niz
    > dukanie danych do faktury, tak wiec nikt nie ma nic przeciwko.

    No popatrz, a ja obserwuję zupełnie inne zachowanie.