eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKolejka na myjnie › Re: Kolejka na myjnie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!ne
    wsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl
    !news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <i8npto$fh9$1@mx1.internetia.pl> <i8oc82$t0t$1@node1.news.atman.pl>
    <i8pa5q$bh8$1@mx1.internetia.pl> <1...@r...power.pl>
    <i8q90o$9er$1@mx1.internetia.pl> <i8rvk9$6e9$1@news.dialog.net.pl>
    <i8s0j2$cdn$1@mx1.internetia.pl>
    Subject: Re: Kolejka na myjnie
    Date: Sun, 10 Oct 2010 19:09:27 +0200
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5994
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    Lines: 26
    Message-ID: <4cb1f341$0$22796$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 95.49.161.119
    X-Trace: 1286730561 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 22796 95.49.161.119:1080
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2316876
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    news:i8s0j2$cdn$1@mx1.internetia.pl...
    > Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:
    >
    >>> No toć piszę, trafił się idiota który wymagał przyporządkowania...
    >> Na takich idiotów jedyną skuteczną metodą jest wąski korytarzyk będący
    >> jedynym dojściem do kas, z oczojebną informacją "Stój TU, dopóki któraś
    >> kasa nie będzie wolna!"
    >
    > ATSD takie rozwiazanie naprawde mocno przyspiesza - zwlaszcza jak trafi
    > sie niezdecydowany pacjent z katalogiem "nagrod".
    >
    Ogólnie nie przyspiesza (mowa o sytuacji gdy okienek jest kilka + kwitomat)
    bo jak wyświetli się numerek to trochę trwa zanim klient doczłapie do
    właściwego okienka. Natomiast czekający nie mają wrażenia, że zostali
    wycyckani bo stanęli w wolniejszej kolejce i nie mają stresu z tym
    związanego w związku z czym nie wkur***ją się, a o to w tym wszystkim
    chodzi.

    Na podobnej zasadzie w Disneylandzie jeśli jest kolejka do rollercoastera to
    podawany przybliżony czas oczekiwania jest zawsze dłuższy od spodziewanego.
    Jeśli ktoś stanął ze świadomością, że ma czekać 20 minut a wsiada po 15
    minutach to mimo, że stał jak palant to i tak jest mega szczęśliwy.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: