  • 21. Data: 2010-02-20 22:19:34
    Temat: Re: Kolega Dzidka?
    Od: DoQ <p...@g...com>

    peter pisze:

    > bylem przekonany ze to nick z forum dla gejow i zoofili :)
    > przepraszam.

    a ja slyszalem ze lubisz przyjac zloty deszcz stojac w kanale i ponoc
    nie wylewasz za kolnierz:)

  • 22. Data: 2010-02-20 22:20:10
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    peter pisze:

    > bylem przekonany ze to nick z forum dla gejow i zoofili :)

    Widzisz, ja nie wnikam w zainteresowania, czy też orientację
    interlokutorów. To jedynie Twoja sprawa i ewentualnie Twój problem.
    Szkoda tylko, że z braku argumentów merytorycznych próbujesz skierować
    dyskusję na zupełnie inne tory.

    > przepraszam.

    Cieszę się - ciekawe jak długo ta deklaracja będzie miała
    zastosowanie :)

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 23. Data: 2010-02-20 22:23:16
    Od: "peter" <a...@F...pl>

    > Szkoda tylko, że z braku argumentów merytorycznych próbujesz skierować
    > dyskusję na zupełnie inne tory.

    no to podobnie jak ty i twoi kochankowie z pms, wiec o co sie plujesz?

  • 24. Data: 2010-02-20 22:34:22
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    peter pisze:

    > no to podobnie jak ty i twoi kochankowie z pms, wiec o co sie plujesz?

    Wiesz, gdzieś są granice pewnych zachowań i tak też zareaguję.

    Date: Sat, 20 Feb 2010 22:23:16 +0100

    UPC średnio reaguje na zgłoszenia do Andrzeja, ale chyba nazbierałem
    już wystaczająco materiału :)

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 25. Data: 2010-02-20 22:42:33
    Od: "peter" <a...@F...pl>

    > UPC średnio reaguje na zgłoszenia do Andrzeja, ale chyba nazbierałem
    > już wystaczająco materiału :)

    o kurde :-) no to mi narobisz :))

  • 26. Data: 2010-02-20 23:51:06
    Od: " Michał" <m...@g...pl>

    > Nie L6, a R6.... i bynajmniej nie jest to problem zwiazany z silnikiem...

    ok, jesteśmy w polsce to R6 V6 B6 i W12 :)
    a ta para z pod maski ?

    > R6, ma dwa dosyc duze katalizatory, ktore w czasie takiego palowania w
    > miejscu potrafia rozgrzac sie do czerwonosci, a niedaleko katow jest mata
    > wygluszajaca... reszte dopowiedz sobie sam.

    żebym załapał - to pali sie wykładzina bagarznika (akurat nie tu ale kiedyś
    cos takieog było) ?
    i wygłuszenie w silniku pomiędzy silnikiem a kabiną ?
    tylko tam wyglądąło jak by coś bardziej z silnika.

    pozdrawiam.

  • 27. Data: 2010-02-21 02:43:49
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sat, 20 Feb 2010 22:51:06 +0000 (UTC), Michał napisał(a):

    > żebym załapał - to pali sie wykładzina bagarznika (akurat nie tu ale kiedyś
    > cos takieog było) ?

    Jak jesteśmy w Polsce, to raczej bagażnika ;)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 28. Data: 2010-02-21 09:22:14
    Od: "roberts" <r...@p...net>

    > moze ty dopowiedz jaki zwiazek ma palacy sie katalizator z gotujaca woda w
    > chlodnicy

    nie trzeba duzo i dlugo myslec... chodzi o przegrzanie ( brak czynnika
    chlodzacego - powietrza ), ktore to doprowadza do rozgrzania katalizatorow
    jak i przegrzania silnika. W motorach M50B25/B20 jest pewna wada i jak ktos
    nie umie to nie odpowietrzy takiego ukladu w 100% i wtedy nie trudno o taka
    sytuacje.

  • 29. Data: 2010-02-21 11:07:40
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    Użytkownik "roberts" <r...@p...net> napisał w wiadomości
> [...]
    > katalizatorow jak i przegrzania silnika. W motorach M50B25/B20 jest
    > pewna wada i jak ktos nie umie to nie odpowietrzy takiego ukladu w 100%

    A moglbys cos wiecej napisac o tej wadzie?

    Pozdr

  • 30. Data: 2010-02-21 11:22:44
    Od: krzyss <krzyss@SPAM_trapkrzyss.com>

    jerzu pisze:
    > http://www.tvnwarszawa.pl/0,1644232,wiadomosc.html

    Bralem udzial w gaszeniu i wypsikalem swoja gasnice i goscia obok,
    niestety auto palilo sie pod spodem najprawdopodobniej od wydechu, ale
    tego pewnosci nie mam. Pierwszy ogien byl po drogku a potem juz pod
    zbiornikiem paliwa.

    Moja gasnica psikala moze 2sekundy, druga ktora dostalem podobnie :(
    Auto splonelo doszczetnie..

    --
    **** krzyss vel Qkill ****