eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaKołdry wełniane, garnki blaszane, koniki bujane... › Re: Kołdry wełniane, garnki blaszane, koniki bujane...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
    STED!not-for-mail
    From: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Kołdry wełniane, garnki blaszane, koniki bujane...
    Date: Wed, 06 Apr 2011 17:42:54 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 29
    Message-ID: <ini1lm$drp$1@news.onet.pl>
    References: <s...@f...lasek.waw.pl>
    <l...@4...com> <4...@n...home.net.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl> <infpqu$vvg$1@news.onet.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl> <infudu$m3t$1@news.onet.pl>
    <ing08n$t0v$1@news.onet.pl> <s...@f...lasek.waw.pl>
    <ing198$1k2$1@news.onet.pl> <inhar6$3qg$1@inews.gazeta.pl>
    <inhsen$qbe$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 62.121.118.98
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1302104566 14201 62.121.118.98 (6 Apr 2011 15:42:46 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 6 Apr 2011 15:42:46 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.2.15) Gecko/20110303
    Thunderbird/3.1.9
    In-Reply-To: <inhsen$qbe$1@news.onet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:233850
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-04-06 16:13, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Przemysław Kowalik" <p...@A...pl>
    >>> Natomiast jeszcze w połowie lat '90 Bell Canada brał bodajże 10 $ za
    >>> DTMF. Może juz skończyli, a może nie :-)
    >>
    >> Ale za co konkretnie brali tę dychę? Że jak aparat miał wajchę
    >> przestawioną z Pulse na Tone, to dało się wybrać numer?
    >
    > Dokladnie za to.
    >

    A jeszcze dokładniej, to w trybie DTMF dawało sie i tym i tamtym, a w
    trybie PULSE tylko impulsowo.

    >> A co za problem wybierać numery impulsowo,
    >
    > Ale juz wolniej trwa i wydajnosc spada.
    > Poza tym mozna klientowi wmowic ze jak ma telefon z klawiszami to
    > potrzebuje DTMF.
    >
    > No i nie wykluczone ze jak nie chce "uslugi obowiazkowej", to mozna mu
    > zycie utrudnic na pare innych sposobow :-)

    Wydaje mi się, że wtedy telefony z wybieraniem impulsowym były
    dzierżawione od operatora, więc pewnie te 10$ w jakiś sposób
    rekompensowało tę stratę :-)
    Ponadto bywały już usługi dodatkowe: budzenie, CLIR, przekierowania, a
    tego bez TINE ni cholery nie dało się (oczywiście z wyjątkiem budzenia,
    ale zamawiane ręcznie kosztówało X, a automagicznie X/4).

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: