    From: Saiko Kila <f...@p...vqrn.arg.cy>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Kodowane baterie...
    Date: Thu, 24 Sep 2009 21:05:09 -0400

    Proces rs <n...@n...spam.pl> zwrócił błąd:

    > a ty od razu podejrzewasz "wciskanie"? od dawna niektorych telefonow
    > nie mozna ladowac obcymi ladowarkami, wiec dellowi wcale sie nie
    > dziwie, ze tez chce zabezpieczac swoje produkty przed ladowaniem czym
    > popadnie. <rs>

    Wielu producentów telefonów zgodziło się na wspólną ładowarkę,
    konkretnie chodzi o telefony z USB przez które można przesyłać dane. Ma
    to działać w Unii E. od przyszłego roku, i da oczywiste korzyści
    klientom, i środowisku trochę też. Zgodzili się na to także producenci
    zza oceanu (np. Apple, RIM czy Motorola).

    Dell nie chce zabezpieczyć produktów przed ładowaniem czym popadnie,
    tylko chce zabezpieczyć kieszenie producentów niezależnych przed
    przeładowaniem piniądzami, pewnie po to żeby nie mogli ich głupio wydać.

    --
    Saiko Kila
    Unregistered Windows User #7.29581131e8