  • 1. Data: 2010-10-02 12:57:03
    Temat: Kod na sprawdzenie darmowych rozmów w Play Fresh
    Od: Błażej <z...@i...pl>

    Witam.

    Czy może ktoś z szanownych grupowiczów zna kod, dzięki któremu można
    sprawdzić kiedy kończą się darmowe rozmowy wykupione za 10zł w Play Fresh.
    Uruchomiłem tę usługę ale nie pamiętam kiedy to było i nie wiem kiedy się
    skończy. Napisałem o tym do Play ale na razie cisza.
    Pozdrawiam.
    Błażej

  • 2. Data: 2010-10-02 13:07:01
    Od: "Skylla" <s...@n...op.pl>

    http://telefix.terramail.pl/kody_play.htm

  • 3. Data: 2010-10-02 13:14:15
    Od: Błażej <z...@i...pl>

    Dnia Sat, 2 Oct 2010 15:07:01 +0200, Skylla napisał(a):

    > http://telefix.terramail.pl/kody_play.htm

    Wielkie dzięki.
    Błażej