  • 11. Data: 2010-06-12 11:54:24
    Temat: Re: Kobiety trąbią że hej
    Od: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2010-06-12 11:46, Grejon wrote:

    > No to masz problem, bo ja już się dawno uodporniłem na trąbienie i
    > dopóki nie mam 100% pewności że jest skierowane do mnie to sobie możesz
    > trąbić aż ci się klakson spali.

    z drugiej strony trafi w końcu na jakiegoś równego sobie, co po prostu
    wysiądzie i mu ten klakson wyrwie, przy okazji potrąbi troche pięścią na
    jego twarzy...

  • 12. Data: 2010-06-12 14:33:31
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-06-12 11:31:19 +0200, Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl> said:

    > to gratulacje... są inne sposoby na rozładowanie napięcia przemiesiączkowego ;)

    U mnie dźwięk klaksonu za mną powoduje rozpoczęcie rozważania, czy może
    wyłączyć silnik, włączyć awaryjne, zaciągnąć ręczny, wyjść z auta,
    zamknąć je, obejść dookoła uważnie je lustrując, następnie podejść do
    trąby, tfu! trąbiącego i zapytać przed jakim innym niebezpieczeństwem
    mnie ostrzega.

    Czasem to robię...
    --
    Bydlę

  • 13. Data: 2010-06-12 15:19:05
    Od: Lew2 <w...@h...com>

    On 11 Cze, 22:41, "Melody" <M...@o...p> wrote:
    > Dzisiaj w Krakowie , wyjątkowo długo czekałem na kogoś koło skrzyżowania
    > (Jubilat) i zauważyłem, że 100% koszmarnych trąbień (aż 5/30min) wyszło od
    > kobiet za kierownicą.
    > Widziałem te sytuacje i muszę powiedzieć, że osobiście w ogóle nie użyłbym
    > sygnału, nawet krótkiego. Drogie Panie, przecież ostatecznie króciutki
    > sygnał wystarczy, nie stawiajcie nas na baczność poza łóżkiem...  ;)

    art. 97 Kodeksu wykroczeń i art. 29 ust. 2 pkt 1 Prawa o ruchu
    drogowym:
    Zabrania się używania sygnału dźwiękowego na obszarze zabudowanym,
    chyba że jest to konieczne w związku z BEZPOŚREDNIM
    niebezpieczeństwem;

    Wg taryfikatora mandat: 100 zł.

  • 14. Data: 2010-06-12 15:55:08
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Lew2,

    Saturday, June 12, 2010, 3:19:05 PM, you wrote:

> [...]
    > Zabrania się używania sygnału dźwiękowego na obszarze zabudowanym,
    > chyba że jest to konieczne w związku z BEZPOŚREDNIM

    Brakuje dopisku - za każdą sekundę.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 15. Data: 2010-06-12 16:29:51
    Od: "Iguan007" <i...@p...onet.pl>

    "Melody" <M...@o...p> wrote in message
    > Dzisiaj w Krakowie , wyjątkowo długo czekałem na kogoś koło skrzyżowania
    > (Jubilat) i zauważyłem, że 100% koszmarnych trąbień (aż 5/30min) wyszło od

    Trabienia nie popieram, ale co masz na mysli piszac "czekałem na kogoś koło
    skrzyżowania "? Bo jesli faktycznie blokowales ruch na jednym z glownym
    skrzyzowan Krakowa to trudno sie dziwic ze na ktos trabil. Jakos nie wydaje
    mi sie mozliwe, ze zaparkowales prawidlowo na parkingu a przejezdzajacy
    trabili...

    Pozdrawiam,
    Iguan

    Iguan007
    Sezon caly rok:

  • 16. Data: 2010-06-12 17:46:11
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:huvfj8$p5s$1@inews.gazeta.pl Lukasz
    <l...@b...net.pl> pisze:

    > ja trąbię
    Jak to kretyn...

    > robi to specjalnie - podniosę mu ciśnienie; wnioski proste: warto
    Spróbowałbyś ze mną, baranie...

    --
    Jotte

  • 17. Data: 2010-06-12 21:28:06
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 12 Jun 2010 09:24:03 +0200, Lukasz napisał(a):

    > blokuje skrzyżowanie i wtedy trzymam tak długo klakson aż droga przede mną
    > nie będzie przejezdna, najbardziej denerwują mnie tramwajarze którzy widząc

    A jak zpałacisz, to zrozumiesz, że to jest be.

    --
    ___________ (R)

  • 18. Data: 2010-06-12 22:13:52
    Od: Lew2 <w...@h...com>

    On Jun 12, 3:19 pm, Lew2 <w...@h...com> wrote:

> [...]
    > Zabrania się używania sygnału dźwiękowego na obszarze zabudowanym,
    > chyba że jest to konieczne w związku z BEZPOŚREDNIM

    To jest charakterystyczne dla krajów 3. świata, że tam non-stop trąbią
    klaskony. W Polsce też tak było jakieś 60 lat temu.

  • 19. Data: 2010-06-13 00:47:01
    Od: Maciej Browarczyk <m...@N...org>

    Jotte pisze:

    > Spróbowałbyś ze mną, baranie...

    Strzelasz z pistoletu, bijesz czy moze trabisz 2 x dluzej niz trabiacy?

    --
    Pozdrawiam,
    Maciek

  • 20. Data: 2010-06-13 14:40:00
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:hv12p5$5vg$1@node2.news.atman.pl Maciej Browarczyk
    <m...@N...org> pisze:

    > Strzelasz z pistoletu, bijesz czy moze trabisz 2 x dluzej niz trabiacy?
    Zabijam całą rodzinę do 2 stopnia pokrewieństwa.
    Często stosuję przedtem tortury.

    --
    Jotte