  • 21. Data: 2010-06-13 16:15:15
    Temat: Re: Kobiety trąbią że hej
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    Lukasz wrote:
    > Użytkownik "Melody" <M...@o...p> napisał w wiadomości
    >
    > a ja trąbie bardzo długo i kobietą nie jestem, po prostu nie lubię
    > jak ktoś blokuje skrzyżowanie i wtedy trzymam tak długo klakson aż
    > droga przede mną nie będzie przejezdna

    No to mam nadzieje, że ktoś ci wlepi za to mandat.

    --
    Kacper Potocki vel Katanka
    PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!

  • 22. Data: 2010-06-13 19:58:27
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    Użytkownik "Maciej Browarczyk" <m...@N...org> napisał w
    wiadomości news:hv12p5$5vg$1@node2.news.atman.pl...
    > Strzelasz z pistoletu, bijesz czy moze trabisz 2 x dluzej niz trabiacy?

    Prawdpopodobnie robi coś gorszego, gasi silnik, wychodzi by obejrzć auto z
    każdej strony, a następnie grzecznie pyta "trąbulca" o co chodzi.

    Pozdr

  • 23. Data: 2010-06-13 20:23:59
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:hv3682$mgt$1@news.onet.pl Przembo <x...@x...xx>
    pisze:

    > Prawdpopodobnie robi coś gorszego, gasi silnik, wychodzi by obejrzć
    > auto z każdej strony
    Dzięki za pomysł.

    --
    Jotte

  • 24. Data: 2010-06-14 06:47:08
    Od: "Lukasz" <l...@b...net.pl>

    wiadomości news:c1.01.3LYVf0$Ifc@mike.oldfield.org.pl...

    > A jak zpałacisz, to zrozumiesz, że to jest be.

    w tym kraju płaci się za fotoradar na 40km/h na drodze 4-pasmowej a nie za
    takie rzeczy, jak blokującego nie karają to mnie mieiby ukarać?
    Rozumiem że uważasz że mnie powinni, tego co blokuje nie.

  • 25. Data: 2010-06-14 06:51:14
    Od: "Lukasz" <l...@b...net.pl>

    >W wiadomości news:huvfj8$p5s$1@inews.gazeta.pl Lukasz

    > Jak to kretyn...

    > Spróbowałbyś ze mną, baranie...

    a ty blokujesz jak ostatni idiota?
    może na twojej wiosce nie robi to różnicy najwyżej kombajn z pola nie
    wyjedzie ale uwierz mi że w każdym większym mieście blokując skrzyżowanie
    generujesz zupełnie niepotrzebny korek na poprzecznej drodze - często przez
    takich bałwanów jak ty stoję pół godziny w korku po to żeby po minięciu
    skrzyżowania pojechać dalej z normalną prędkością.

  • 26. Data: 2010-06-14 06:53:22
    Od: "Lukasz" <l...@b...net.pl>

    Użytkownik "Przembo" <x...@x...xx> napisał w wiadomości
    > Prawdpopodobnie robi coś gorszego, gasi silnik, wychodzi by obejrzć auto
    > z każdej strony, a następnie grzecznie pyta "trąbulca" o co chodzi.

    naprawdę są tacy idioci co blokując skrzyżowanie nie wiedzą dlaczego ktoś na
    nich trąbi? kurcze, tego nawet 2-letnie dziecko by się domyśliło...

  • 27. Data: 2010-06-14 10:02:38
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Lukasz pisze:
    > a ja trąbie bardzo długo i kobietą nie jestem, po prostu nie lubię jak
    > ktoś blokuje skrzyżowanie i wtedy trzymam tak długo klakson aż droga
    > przede mną nie będzie przejezdna

    gratulacje, pomyślałeś o tym, że ktoś wtedy może spać i kogoś obudzisz?

    > Jak ktoś się zagapi to staram się nie trąbić, ew. krótki sygnał (często
    > samo ruszenie swoim autem pomaga bo gość jakoś to dostrzega w lusterku),
    > ale na tych blokujących nie mam litości :P

    nawet jeśli nie pomyśli i zablokuje to przecież nie robi tego celowo, a
    jak już się to stanie to nie wyparuje przecież. Po co więc robić z
    siebie hmm "osła" ?

    --
    krzysiek82

  • 28. Data: 2010-06-14 10:06:44
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Lukasz pisze:
    > w tym kraju płaci się za fotoradar na 40km/h na drodze 4-pasmowej a nie
    > za takie rzeczy, jak blokującego nie karają to mnie mieiby ukarać?
    > Rozumiem że uważasz że mnie powinni, tego co blokuje nie.

    jeśli trąbisz na takiego to zrównujesz się z jego poziomem, warto?
    Jak już wcześniej napisałem, on nie wyparuje przez twoje trąbienie.
    Natomiast narażasz się na mandat. Mniej nic bardziej nie irytuje niż
    trąbiący ludzie za mną. Przykład z dzisiaj jest zielone ale nie jadę na
    wprost przez skrzyżowanie bo za nim nie ma możliwości kontynuacji jazdy.
    Natomiast baran z tyłu trąbi mruga.... tylko jestem ciekaw po co?

    --
    krzysiek82

  • 29. Data: 2010-06-14 19:44:56
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Jotte pisze:

    > Zabijam całą rodzinę do 2 stopnia pokrewieństwa.

    kurde, brzmi obiecujaco.

    > Często stosuję przedtem tortury.

    To z tej opcji to ja bym zrezygnowal, no ewentualnie tesciowa.

    Jakie stale miejsce i pora gdzie mozna na Ciebie natrabic ?

    Lista rodziny z fotkami i adresami (przy tesciowej bedzie podkreslone)
    bedzie w skrytce na mapy. Model, kolor i rocznik auta oraz rysopis
    kierowcy wysle na priv.

    A, jakby nie chcial na Ciebie natrabic to wez klucz do opon i walnij mu
    w reflektor, dobra ?

    KJ i plan

  • 30. Data: 2010-06-14 20:48:53
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:hv4cgg$743$1@inews.gazeta.pl Lukasz
    <l...@b...net.pl> pisze:

    > a ty blokujesz jak ostatni idiota?
    Nie. Nawet nie jak pierwszy.
    Naturalnie błędów nie popełnia jedynie ten, kto nic nie robi.
    Tylko wtedy sam jest jednym wielkim błędem.

> [...]
    > przez takich bałwanów jak ty stoję pół godziny w korku po to żeby po
    > minięciu skrzyżowania pojechać dalej z normalną prędkością.
    Prawdę powiedziawszy problemy jakiegoś klaksonmaniaka-kretyna mnie nie
    obchodzą.
    Ale trębaczom to ja potrafię znakomicie podnieść ciśnienie.
    I to po cichu.

    --
    Jotte