  • Data: 2010-08-09 22:41:54
    Temat: Re: Kobi do 15tys. zl.
    Od: Przemek <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 9 Sie, 07:13, Artur Frydel <a...@g...com> wrote:

    > Spotalem sie z opiniami ze Omegi duzo pala (duzo jak na auta w swojej
    > klasie). Jaki masz silnik? Ile pali?

    2.5TD. 2.5DTI mają trochę więcej kultury pracy, ale TD można banalnie
    poprawić softem, co da więcej mocy, Nm i nieco mniejsze spalanie.

    No, mało nie pali, ale to jest duże i ciężkie auto, do tego mam opony
    235/17(rozmiar fabryczny w tej wersji). Ale akurat zużycie ON, to dla
    mnie mało istotne jest :D, a ja ostatnio mam ciężką nogę.
    W trasie spalanie wychodzi ok 7.5l/100km, przez 10000km wyszło mi ok
    8l w cyklu mieszanym. Zimą w mieście potrafiła mi spalić 10l/100km, za
    to w trasie, na oponach 205/15 paliła zauważalnie mniej.