eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKlucze do przewodów hamulcowychRe: Klucze do przewodów hamulcowych
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: kk <k...@o...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Klucze do przewodów hamulcowych
    Date: Mon, 15 Apr 2019 14:47:47 +0200
    Organization: ICM, Uniwersytet Warszawski
    Lines: 34
    Message-ID: <q91uhp$su8$1@news.icm.edu.pl>
    References: <5c71ed95$0$516$65785112@news.neostrada.pl>
    <5c72d999$0$502$65785112@news.neostrada.pl>
    <5c72ebe0$0$497$65785112@news.neostrada.pl>
    <q53dr3$m8p$1$viktoriu@news.chmurka.net>
    <5c785c32$0$495$65785112@news.neostrada.pl>
    <q5anrt$i74$1$viktoriu@news.chmurka.net>
    <q5qg36$24p$1@node1.news.atman.pl>
    <8...@g...com>
    <q5qihl$jmt$1$viktoriu@news.chmurka.net>
    <c...@g...com>
    <q6nsn3$q5r$1$viktoriu@news.chmurka.net>
    <5712259135$20190414123053@squadack.com>
    <2...@g...com>
    <q91bvn$dvp$1$viktoriu@news.chmurka.net>
    <q91e26$tfe$1@node2.news.atman.pl>
    <q91h40$fuf$1$viktoriu@news.chmurka.net>
    NNTP-Posting-Host: 78-10-177-126.static.ip.netia.com.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.icm.edu.pl 1555332475 29640 78.10.177.126 (15 Apr 2019 12:47:55 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...icm.edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 15 Apr 2019 12:47:55 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:60.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/60.6.1
    In-Reply-To: <q91h40$fuf$1$viktoriu@news.chmurka.net>
    Content-Language: en-US
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2654533
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2019-04-15 10:58, viktorius wrote:

    >>>>> Swoja drogą - gdzie to mityczne działanie dwóch obwodów? Nie
    >>>>> zauważyłem.
    >>>> W Multipli ok roku temu miałem podobnie- żółte, czerwone ja po
    >>>> hamulcach i za chwilę hamulce nie działają
    >>>> Pękł wężyk przy jednym z kół
    >>>> Pomimo dwóch ponoć obwodów hamulców praktycznie nie było
    >>>>
    >>>
    >>> Ja tez nie potwierdzam "niezależności" dwuobwodowego układu. Jak tył
    >>> walnął (tłoczek się rozszczelnił) to przodu też nie było.
    >>> Powinno być jak w traktorach, dwie pompy, dwa osobne układy, tylko
    >>> uruchamiane mechanicznie jednym pedałem :)
    >>>
    >>
    >> Pompa hamulcowa ma wyrównywacz ciśnień pomiędzy sekcjami w postaci
    >> sprężyny rozdzielającej tłoczki obwodów. W przypadku rozszczelnienia
    >> jednego z obwodów, utrudnia to wytworzenie normalnego ciśnienia przy
    >> hamowaniu sprawnym obwodem.
    >>
    >
    > Wiem jak to działa, ale pytanie było o mityczność dwuobwodowej pompy jak
    > panaceum na rozwalenie jednego obwodu. 3 głosy na to, że hamulce nie
    > działały w ogóle.
    > No może jakbym pompował na potęgę, to bym pewnie zahamował. Ale w
    > sytuacji kryzysowej ciśniesz raz i oczekujesz zatrzymania. Jak już
    > kapniesz się, ze pedał w podłogę to nie to, o co chodzi i zaczniesz
    > pompować, albo zaciągniesz ręczny (jako awaryjny przecież) to już dawno
    > jesteś na przeszkodzie.
    >
    >

    A mówimy o hamowaniu z ABS czy bez?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: