eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKlucze do przewodów hamulcowychRe: Klucze do przewodów hamulcowych
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.91.230.58.69!n
    ot-for-mail
    From: viktorius <v...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Klucze do przewodów hamulcowych
    Date: Mon, 15 Apr 2019 10:58:37 +0200
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <q91h40$fuf$1$viktoriu@news.chmurka.net>
    References: <5c71ed95$0$516$65785112@news.neostrada.pl>
    <5c72d999$0$502$65785112@news.neostrada.pl>
    <5c72ebe0$0$497$65785112@news.neostrada.pl>
    <q53dr3$m8p$1$viktoriu@news.chmurka.net>
    <5c785c32$0$495$65785112@news.neostrada.pl>
    <q5anrt$i74$1$viktoriu@news.chmurka.net>
    <q5qg36$24p$1@node1.news.atman.pl>
    <8...@g...com>
    <q5qihl$jmt$1$viktoriu@news.chmurka.net>
    <c...@g...com>
    <q6nsn3$q5r$1$viktoriu@news.chmurka.net>
    <5712259135$20190414123053@squadack.com>
    <2...@g...com>
    <q91bvn$dvp$1$viktoriu@news.chmurka.net>
    <q91e26$tfe$1@node2.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: 91.230.58.69
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Mon, 15 Apr 2019 08:58:40 +0000 (UTC)
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="viktoriu";
    posting-host="91.230.58.69"; logging-data="16335";
    mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/60.6.1
    Content-Language: pl
    In-Reply-To: <q91e26$tfe$1@node2.news.atman.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2654508
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2019-04-15 o 10:06, yabba pisze:
    > W dniu 15-04-2019 o 09:31, viktorius pisze:
    >> W dniu 2019-04-15 o 08:58, Kris pisze:
    >>> W dniu niedziela, 14 kwietnia 2019 12:30:54 UTC+2 użytkownik RoMan
    >>> Mandziejewicz napisał:
    >>>
    >>>>
    >>>> Swoja drogą - gdzie to mityczne działanie dwóch obwodów? Nie
    >>>> zauważyłem.
    >>> W Multipli ok roku temu miałem podobnie- żółte, czerwone ja po
    >>> hamulcach i za chwilę hamulce nie działają
    >>> Pękł wężyk przy jednym z kół
    >>> Pomimo dwóch ponoć obwodów hamulców praktycznie nie było
    >>>
    >>
    >> Ja tez nie potwierdzam "niezależności" dwuobwodowego układu. Jak tył
    >> walnął (tłoczek się rozszczelnił) to przodu też nie było.
    >> Powinno być jak w traktorach, dwie pompy, dwa osobne układy, tylko
    >> uruchamiane mechanicznie jednym pedałem :)
    >>
    >
    > Pompa hamulcowa ma wyrównywacz ciśnień pomiędzy sekcjami w postaci
    > sprężyny rozdzielającej tłoczki obwodów. W przypadku rozszczelnienia
    > jednego z obwodów, utrudnia to wytworzenie normalnego ciśnienia przy
    > hamowaniu sprawnym obwodem.
    >

    Wiem jak to działa, ale pytanie było o mityczność dwuobwodowej pompy jak
    panaceum na rozwalenie jednego obwodu. 3 głosy na to, że hamulce nie
    działały w ogóle.
    No może jakbym pompował na potęgę, to bym pewnie zahamował. Ale w
    sytuacji kryzysowej ciśniesz raz i oczekujesz zatrzymania. Jak już
    kapniesz się, ze pedał w podłogę to nie to, o co chodzi i zaczniesz
    pompować, albo zaciągniesz ręczny (jako awaryjny przecież) to już dawno
    jesteś na przeszkodzie.


    --
    viktorius

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 15.04.19 14:47 kk
  • 15.04.19 15:14 Kris
  • 15.04.19 19:03 J.F.
  • 25.04.19 18:11 Tom N
  • 25.04.19 18:20 J.F.
  • 25.04.19 18:32 Tom N

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: