  • Data: 2011-11-08 09:53:59
    Temat: Re: Klucz przekładniowy do kół
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jacek" <n...@g...com> napisał w wiadomości
    news:j9appn$qt4$1@news.task.gda.pl...
    > Może być miedziowy, nawet lepszy. Nie ma co jednak przesadzać z taką
    > specjalizacją, że jak nie miedziowy, to inny nie może być. Nie było smaru
    > miedziowego w PRL i jakoś auta jeździły (nie tęsknię wcale za Syreną).
    > Teraz wszystko musi być specjalne nawet atrament dla leworęcznych.
    > Marketingowcy tylko wodę z mózgu robią.
    > Nie rozumiem wstrętu niektórych do smarowania połączeń gwintowych.
    > Już niejedną suchą śrubę ukręciłem, a nie pamiętam żadnej, która była
    > nasmarowana.

    Ewidentnie nie rozumiesz wstrętu do smarowania połączeń gwintowych w
    układzie hamulcowym oraz przy montażu kół SMAREM DO ŁOŻYSK TOCZNYCH ŁT.

    Wobec czego proponuję: skręć sobie zacisk hamulcowy oraz śruby mocujące koło
    do piasty sowicie posmarowane ŁT i przejedź się porządnie po górach (nawet
    polskie wystarczą) a po pół roku od tego eksperymentu spróbuj porozkręcać te
    połączenia.

    Akurat smar miedziowy to nie jest marketingowy bełkot tylko odpowiedni tym
    smaru w odpowiednim miejscu a przy cenie rzędu od 11 PLN za tubkę nie jest
    to nie wiadomo jaka fanaberia.

    --
    pozdrawiam
    kml