eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaKłopoty z obrazem i dźwiękiem TVRe: Kłopoty z obrazem i dźwiękiem TV
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neost
    rada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "Zocha" <...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    References: <5452990a$0$11151$65785112@news.neostrada.pl>
    <m30iqa$tfn$1@speranza.aioe.org>
    Subject: Re: Kłopoty z obrazem i dźwiękiem TV
    Date: Sat, 1 Nov 2014 10:42:38 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    Lines: 36
    Message-ID: <5454ab04$0$18081$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 217.99.253.157
    X-Trace: 1414834948 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 18081 217.99.253.157:11685
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:673403
    [ ukryj nagłówki ]

    > ale sama możesz zrobić reset modemowi, wyłącz go na 30sek i włącz, jak nie
    > pomoże to poszukaj z tyłu guzika reset lub dziurki trzeba tam wtedy
    > wykałaczką nacisnąć na 10 sek aż na diodach z przodu pojawi się dyskoteka,
    > wtedy puszczasz i czekasz, modem się od nowa konfiguruje,
    > wtedy bada on siłę sygnału i ustawia odpowiednio poziomy odczytu, jak nie
    > pomoże to technik.

    W opisie modemu jest następujący tekst:
    Przycisk Reset. Aby go wcisnąć trzeba użyć cienkiego przedmiotu, np.
    długopisu.
    Aby zresetować modem do ustawień fabrycznych, wciśnij i przytrzymaj przycisk
    przez 5s. Wszystkie diody zaczną migać, a jak puścisz przycisk modem
    zrestartuje
    się z ustawieniami fabrycznymi. Dłuższe przytrzymanie przycisku spowoduje
    wyczyszczenie konfiguracji oraz wymuszenie aktualizacji oprogramowania
    (wymagane wpisanie nazwy użytkownika i hasła z poziomu menu modemu).

    Trzymać 5 sek. czy dłużej?
    Jaka jest szansa, że to naprawdę pomoże?

    W obsłudze klienta jest natomiast napisane, że w przypadku pikselizacji
    obrazu
    należy zrestartować (nie zresetować) modem, a następnie dekoder. Zrobiłam
    to,
    ale nie pomogło.

    Mario napisał:
    > ATSD to zmień nazwę administratora i hasło żeby nie było root root czy
    > admin admin :)
    Była to jedna z pierwszych rzeczy, które zrobiłam.

    Pozdrawiam
    Zocha



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: