  • Data: 2009-10-30 10:50:54
    Temat: Re: Kłopoty gwiazdy z motocyklem
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "gildor" <g...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:hceac8$os4$9@news.onet.pl...
> [...]
    05B9D482000005DC-326_468x443.jpg

    > a to już zależy od asiorów. jego dupa, jego sprawa.

    Zaintrygowałeś mnie.
    Przyznaję - ten sezon jest moim pierwszym w życiu motocyklowym (dla
    równowagi mam za sobą 20 sezonów samochodem). Rzeczywiście - początkowo
    ubierałem się "pod korek", ale dość szybko zdjąłem to i owo redukojąc ilość
    zabezpieczeń na rzecz komfortu. Jednak wszyscy - bardziej doświadczeni -
    których poznałem, jeżdżą w ciuchach i butach motocyklowych.

    Teraz piszesz, że to nie do końca prawda. Czy rzeczywiście stare wygi
    pozwalają sobie na taki "luz"?