  • Data: 2009-10-30 10:59:16
    Temat: Re: Kłopoty gwiazdy z motocyklem
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin N pisze:
    > Użytkownik "gildor" <g...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Zaintrygowałeś mnie.
    > Przyznaję - ten sezon jest moim pierwszym w życiu motocyklowym (dla
    > równowagi mam za sobą 20 sezonów samochodem). Rzeczywiście - początkowo
    > ubierałem się "pod korek", ale dość szybko zdjąłem to i owo redukojąc
    > ilość zabezpieczeń na rzecz komfortu. Jednak wszyscy - bardziej
    > doświadczeni - których poznałem, jeżdżą w ciuchach i butach motocyklowych.
    >
    > Teraz piszesz, że to nie do końca prawda. Czy rzeczywiście stare wygi
    > pozwalają sobie na taki "luz"?

    nie, stare wygi nie krytykują innych za ich strój. taka jest różnica.
    nie zauważyłeś, że generalnie promowanie pełnej zbroi do turlania się w
    mieście, promują "młodzi"? w trase to co innego, ale w mieście
    ważniejsza jest wygoda. i prędkości są mniejsze. no, powinny być.
    zagotowany w korku w zbroi, gorzej będziesz reagował niż jak Ci pot po
    twarzy nie będzie spływał.
    ale to moje zdanie. każdy robi jak uważa. ja jeżdże w dżinsach z
    protektorami i kurtce letniej z protektorami (w lecie). kombinezon mam
    za mały, ale od lat nie wkładałem i nie kupuje nowego.
    nie ogłaszam też wszem i wobec, że jeżdżący jak ten z filmu, to debil,
    bo nie ubrał sie, jak spora część stąd ma w zwyczaju. co mnie to obchodzi?

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5