  • Data: 2011-06-02 07:11:39
    Temat: Re: Klonowanie HDD na SSD
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "marfi"
    > Obecność fizycznego pliku wymiany nie jest potrzebna do poprawnego
    >działania tej funkcji jeżeli nie wymaga zbyt dużej ilości pamięci.

    Rrrrrwa. To w końcu MS sam nie wie co pisze w dokumentacji?
    http://msdn.microsoft.com/en-us/library/aa366537%28V
    S.85%29.aspx

    "If hFile is INVALID_HANDLE_VALUE, the calling process must also specify
    a size for the file mapping object in the dwMaximumSizeHigh and
    dwMaximumSizeLow parameters. In this scenario, CreateFileMapping creates
    a file mapping object of a specified size that is backed by the system
    paging file instead of by a file in the file system."

    Chyba, że do kompletu jeszcze sprytnie w grę wchodzą bufory dyskowe.
    (ale i tak sam plik na dysku wtedy powinnien istnieć).

    --
    | http://epsilon.eu.org/ |