  • Data: 2011-02-28 19:22:20
    Temat: Re: Klimatyzacja - zagadka.
    Od: "PcmOL" <...@...net> szukaj wiadomości tego autora

    > Oczywiscie ze tak ;)
    > Teoria teoria, a praktyka praktyka ;)

    No więc tak:

    Pomieszczenie w budynku poniemieckim na poziomie najniższym wielkości max 2m
    x 4m (na oko). Wentylacja słaba.
    Stan licznika szafy z maszynami: 13635 kWh
    Stan licznika klimy : 2501 kWh

    Ale

    W tym pomieszczeniu pracują ciągle jeszcze 4 PC-ty i ze 3-4 switche eth na
    innym obwodzie, który nie ma tam licznika.
    Światło raczej rzadko jest używane, ale w lecie bywało, że schodziłem sobie
    tam dla ochłody.
    Klima 24000 BTU, inverter, chyba FUJI full wypas - przewymiarowana na
    okoliczność gdyby miało przybyć maszyn.

    Liczyłem kiedyś obroty licznika szafy serwerowej z zegarkiem i wychodziło mi
    właśnie ok. 2kW.