  • 11. Data: 2020-04-21 11:12:16
    Temat: Re: Klimatyzacja schowka i zabawy z plastikiem
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 21-04-2020 o 11:02, viktorius pisze:

    > 100% odpowiednk to mają w Brazylii:
    > Renault Duster:
    >
    > https://www.renault.com.br/veiculos/conheca-nossa-ga
    ma/duster.html

    To nie jest odpowiednik, tylko zwykły Duster, tyle że pod znaczkiem Renault.
    Na niektórych rynkach marka Dacia nie występuje - tam Duster jest
    sprzedawany jako Renault lub Nissan.
    Bywa że różni się generacją od tej w Europie.

    Najciekawiej jest w Rosji, gdzie swego czasu na technikę Dustera
    nałożono kształty Captura. ;-)

  • 12. Data: 2020-04-21 14:33:23
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2020-04-21 o 07:57 +0200, Cavallino napisał:
    > Całe szczęście, że nie interesowałem się ponownie Dusterem, człowiek
    > nawet nie wie ile kłopotów w ten sposób ominął.....

    Oj tam, przesądy. Małżonka już czwarty rok jeździ Dusterem dCi 110.
    Przejechała 80K kilometrów, liczba awarii zero, spalanie 4.9l/100. Czego
    chcieć więcej?

    Klimatyzację ze trzy albo cztery razy włączyliśmy, z ciekawości. Działa
    bardzo skutecznie.

    Mateusz

  • 13. Data: 2020-04-21 14:57:55
    Od: "T." <k...@i...pl>

    > Duster specyficzny, bo Renault chyba nie robi czegos takiego pod wlasna
    > marka.

    Robi. Wszędzie poza Europą jest to Renault Duster. A jako ciekawostkę
    dodam, że w Rosji nazywa się toto Nissan Terrano. Te auta w Rosji mają
    normalne silniki :-)
    https://www.nissan.ru/vehicles/new-vehicles/terrano.
    html
    T.

  • 14. Data: 2020-04-21 21:30:18
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    To ile wychodzi za włączenie?
    Tauzen?

    -----

  • 15. Data: 2020-04-21 21:36:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mateusz Viste" napisał w wiadomości grup

    >Oj tam, przesądy. Małżonka już czwarty rok jeździ Dusterem dCi 110.
    >Przejechała 80K kilometrów, liczba awarii zero, spalanie 4.9l/100.
    >Czego
    >chcieć więcej?

    Inni nie mieli tyle szczescia
    https://www.auto-swiat.pl/uzywane/testy-dlugodystans
    owe/dacia-duster-15-dci-skapstwo-nie-poplaca-or-test
    -or-dane-techniczne-or-awarie-or/gy58b3e

    Ale wiadomo - to niemiecka tuba, francuskiego nie moga pochwalic :-P

    J.

  • 16. Data: 2020-04-21 22:05:25
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2020-04-21 o 21:30 +0200, ąćęłńóśźż napisał:
    > To ile wychodzi za włączenie?
    > Tauzen?
    > -----

    Pewno coś koło tego, tak. Kilka lat temu ubolewałem nad tym na tej (a
    może sąsiedniej?) grupie. Dacia robi bardzo fajne samochody do
    przemieszczania się, ale okrojona liczba wersji prowadzi czasem do
    absurdów: aby mieć fabryczną kamerę cofania z czujkami, trzeba pogodzić
    się z obecnością tej bolesnej klimatyzacji. Tzn. tak było kilka lat
    temu, kiedy kupowałem ten samochód - być może teraz jest inaczej.

    Mateusz

  • 17. Data: 2020-04-21 23:05:50
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Klima - jak sama nazwa wskazuje - najbardziej się przydaje przy temperaturach około
    zera.
    A precyzyjniej powinna się nazywać "osuszacz powietrza", tylko jaki Francuz czy
    Niemiec by to wymówił???

    -----

  • 18. Data: 2020-04-22 08:01:10
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 21-04-2020 o 21:36, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Mateusz Viste"  napisał w wiadomości grup

    Żadne przesądy, autopsja.
    3,5 roku, chyba 16 wizyt w serwisie, większość bez rezultatu, więc
    wymuszona przedwczesna sprzedaż.
    W międzyczasie przetestowane chyba wszystkie auta zastępcze od dealera,
    przez pierwszy rok przejechałem więcej km zastępczymi niż swoim Dusterem.

  • 19. Data: 2020-04-22 09:16:53
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2020-04-22 o 08:01 +0200, Cavallino napisał:

    > Żadne przesądy, autopsja.
    > 3,5 roku, chyba 16 wizyt w serwisie, większość bez rezultatu, więc
    > wymuszona przedwczesna sprzedaż.

    Nie mówię że nie, ale to jest pojedynczy przypadek, ciężko z tego
    wyciągać jakiekolwiek wnioski. Moje doświadczenie jest całkiem
    odwrotne.

    Mateusz

  • 20. Data: 2020-04-22 18:10:20
    Od: N Tom <n...@i...dyndnxs.invalid>

    Cavallino w

    > Brakuje mi klimatyzowanego schowka w samochodzie i postanowiłem kazać go
    > zamontować.

    Jesteś Koniu jak Kim Dzong Un -- postanowiłeś kazać...

    > Ma ktoś koncepcję jak się wpiąć w taki kanał wężem?

    ...się nie pytaj, każ zamontować!!!

    > Ale na co patrzeć, gdzie szukać?

    Kupić samochód z chłodzonym schowkiem...

    --
    'Tom N'