    From: Mateusz Viste <m...@x...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Klimatyzacja schowka i zabawy z plastikiem
    Date: Tue, 21 Apr 2020 22:05:25 +0200

    2020-04-21 o 21:30 +0200, ąćęłńóśźż napisał:
    > To ile wychodzi za włączenie?
    > Tauzen?
    > -----

    Pewno coś koło tego, tak. Kilka lat temu ubolewałem nad tym na tej (a
    może sąsiedniej?) grupie. Dacia robi bardzo fajne samochody do
    przemieszczania się, ale okrojona liczba wersji prowadzi czasem do
    absurdów: aby mieć fabryczną kamerę cofania z czujkami, trzeba pogodzić
    się z obecnością tej bolesnej klimatyzacji. Tzn. tak było kilka lat
    temu, kiedy kupowałem ten samochód - być może teraz jest inaczej.

    Mateusz