eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKlimatyzacja - pytanieRe: Klimatyzacja - pytanie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.supermedia.pl!news.nask.pl!news.na
    sk.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!postnews.google.com!s9g2000yqm.googlegr
    oups.com!not-for-mail
    From: kkk <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Klimatyzacja - pytanie
    Date: Sun, 22 May 2011 14:10:54 -0700 (PDT)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 56
    Message-ID: <1...@s...googlegroups.com>
    References: <4...@v...googlegroups.com>
    <iqinnp$3o9$1@news.onet.pl> <iqiu8a$kli$1@inews.gazeta.pl>
    <iqk0u2$kas$1@news.onet.pl> <i...@p...onet.pl>
    <iql0su$psk$1@news.onet.pl> <i...@p...onet.pl>
    <iqls86$acl$1@news.onet.pl> <iqmlv7$hcm$1@news.dialog.net.pl>
    <9...@c...googlegroups.com>
    <i...@p...onet.pl>
    <b...@d...googlegroups.com>
    <i...@p...onet.pl>
    <8...@q...googlegroups.com>
    <i...@p...onet.pl> <ir2m4c$2dq7$2@news2.ipartners.pl>
    <d...@l...googlegroups.com>
    <i...@p...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 46.113.23.150
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1306098654 3792 127.0.0.1 (22 May 2011 21:10:54 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Sun, 22 May 2011 21:10:54 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: s9g2000yqm.googlegroups.com; posting-host=46.113.23.150;
    posting-account=fbq5ZAoAAADWC5d7L0WTBo_0j-Xv0bE1
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:2.0.1) Gecko/20100101
    Firefox/4.0.1,gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2370038
    [ ukryj nagłówki ]

    On 19 Maj, 15:40, "Pszemol" <P...@P...com> wrote:

    > Misiu, nie jestem teoretykiem tylko praktykiem...

    No patrz, jaja, ja też i dlatego wiem, że bredzisz...

    > Wbrew pozorom osiągnięcie próżni rzędu 100 mikronów nie
    > jest banalne jak się ma zwykłą przenośną pompę próżniową.

    Ale jak się ma troszkę lepszy sprzęt to jest banalne.


    > wzrost ciśnienia (osłabienie próżni) w czasie. Dużo tu po prostu
    > zależy od tego ile czasu możesz na operację poświęcić - czy
    > się spieszysz i zerkniesz na ciśnieniomierz po 5 minutach
    > od odcięcia pompy czy po 50 minutach... czy po 2-3 godzinach.
    > Jak robisz to u siebie, dla siebie to wiesz jak możesz próbą
    > próżniową wykryć nawet najmniejszą nieszczelność instalacji.

    Chyba, że np instalacja "łapie" nieszczelność na podciśnieniu właśnie,
    a na ciśnieniu jest szczelna.



    > Już nie mówiąc o tym, że ubytek 10-15% gazu wykryjesz bez
    > odsysania czynnika i próby próżniowej - wykryjesz taki duży
    > wyciek w działającej klimie pod normalnym ciśnieniem
    > roboczym z użyciem elektronicznego "sniffera" gazu - ale
    > trzeba go po pierwsze mieć a po drugie wiedzieć jak używać... :-))

    Otwórz zakład, będziesz miał sporo roboty - będziesz naprawiał 90
    kilka procent samochodów które przyjadą do Ciebie na próbę szczelności
    - oczywiście jak się właściciele zgodzą - w co wątpię :), bo większość
    woli zrobić po prostu serwis co dwa - trzy lata i ewentualne ubytki
    uzupełnić.


    > Niestety typowy warsztat to chałtura robiona na szybko aby
    > jak najwięcej robót zmieścić w dniu roboczym i jak najwięcej

    Dlatego jak wyżej - sami "złodzieje" wokół - Ty będziesz tym uczciwym.

    > kasy skasować od klientów. Jeśli ktoś toleruje 15% wyciek jako
    > "normę" to niech sobie zawiezie auto do takiego warsztatu :-))

    Jasssne :)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: