  • 11. Data: 2011-06-13 19:21:09
    Temat: Re: Klimatyzacja - problem - zimno, ciepło.
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sat, 04 Jun 2011 19:39:03 +0200, jerzu
    <t...@p...onet.pl> wrote:

    >Klimatyzacja ręczna.

    Okazało się że w układzie brak jest ponad połowy czynnika. Kontrola w
    UV nie wykazała nigdzie "przecieku", próba ciśnieniowa - układ
    szczelny.

    http://hosting-zdjec.pl/images/756klima_master.jpg

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 12. Data: 2011-06-13 19:39:20
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-06-13 19:21, jerzu pisze:

    > Okazało się że w układzie brak jest ponad połowy czynnika. Kontrola w
    > UV nie wykazała nigdzie "przecieku", próba ciśnieniowa - układ
> [...]

    U mnie w lipcu zeszłego roku przy serwisie, ściągnęło ~370g z 575, które
    być powinny. Test próżniowy wypadł źle. Nabili mi na nowo 575g czynnika
    z kontrastem i jeżdżę do dziś. Klima chłodzi jak powinna, wycieku nie widać.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 13. Data: 2011-06-14 01:06:00
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-06-04 19:39, jerzu pisze:
    > Klimatyzacja ręczna. Podczas postoju na wylocie z nawiewów jest około
    > 8 stopni (IMHO za dużo, ale tak jest). I taka temperatura się
    > utrzymuje przez cały czas. Jednak podczas jazdy temperatura oscyluje
    > między 8 a 13 stopni. Co się stało? Za mało czynnika? Pada sprężarka i
    > nie wyrabia na wyższych obrotach? Inne koncepcje?

    A w jaki sposób sterowana jest Twoja sprężarka?

    Sprzęgłem elektromagnetycznym:
    http://www.autoricambicroda.it/immagini/P4030635.JPG

    czy może zaworem elektromagnetycznym:
    http://4.bp.blogspot.com/-IF4SGfcZY_s/TWvwILj-E9I/AA
    AAAAAAD_o/IRinq4-zA5Y/s1600/Zexel%2BZ0007226A.jpg

    Do sprawdzenia czy kabel sterujący idzie do przodu (do sprzęgła), czy do
    tyłu (gdzie jest zawór).

    Bo jeżeli masz taki sterowany zaworem elektromagnetycznym, bo problemem
    może być ten zawór - objawia się to właśnie różnymi niekontrolowanymi
    zmianami wydajności sprężarki.

    Teraz mogę robić za eksperta ;)
    Pół roku walczyłem z takim problemem u mnie w samochodzie i dopiero dziś
    skończyłem, przerabiając układ sterujący w ogóle dla innego rodzaju
    kompresora :)

  • 14. Data: 2011-06-14 09:30:31
    Od: kkk <m...@g...com>

    On 13 Cze, 19:21, jerzu <t...@p...onet.pl> wrote:

    > Okazało się że w układzie brak jest ponad połowy czynnika.

    .... a jednak i założę się, że temp. w kratce będziesz miał już
    "normalne" - nie takie jak z tej tabelki... :)
    pzdr

  • 15. Data: 2011-06-14 16:46:07
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Tue, 14 Jun 2011 01:06:00 +0200, Tomasz Pyra
    <h...@s...spam.spam> wrote:

    >Sprzęgłem elektromagnetycznym:
    >http://www.autoricambicroda.it/immagini/P4030635.JP

    Zdecydowanie sprzęgło.