-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.straub-
nv.de!zen.net.uk!dedekind.zen.co.uk!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neost
rada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Tue, 14 Jun 2011 01:06:00 +0200
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.17) Gecko/20110414
Thunderbird/3.1.10
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Klimatyzacja - problem - zimno, ciepło.
References: <5...@4...com>
In-Reply-To: <5...@4...com>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 28
Message-ID: <4df697d5$0$2450$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.25.110.11
X-Trace: 1308006357 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2450 83.25.110.11:9174
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2375401
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-06-04 19:39, jerzu pisze:
> Klimatyzacja ręczna. Podczas postoju na wylocie z nawiewów jest około
> 8 stopni (IMHO za dużo, ale tak jest). I taka temperatura się
> utrzymuje przez cały czas. Jednak podczas jazdy temperatura oscyluje
> między 8 a 13 stopni. Co się stało? Za mało czynnika? Pada sprężarka i
> nie wyrabia na wyższych obrotach? Inne koncepcje?
A w jaki sposób sterowana jest Twoja sprężarka?
Sprzęgłem elektromagnetycznym:
http://www.autoricambicroda.it/immagini/P4030635.JPG
czy może zaworem elektromagnetycznym:
http://4.bp.blogspot.com/-IF4SGfcZY_s/TWvwILj-E9I/AA
AAAAAAD_o/IRinq4-zA5Y/s1600/Zexel%2BZ0007226A.jpg
Do sprawdzenia czy kabel sterujący idzie do przodu (do sprzęgła), czy do
tyłu (gdzie jest zawór).
Bo jeżeli masz taki sterowany zaworem elektromagnetycznym, bo problemem
może być ten zawór - objawia się to właśnie różnymi niekontrolowanymi
zmianami wydajności sprężarki.
Teraz mogę robić za eksperta ;)
Pół roku walczyłem z takim problemem u mnie w samochodzie i dopiero dziś
skończyłem, przerabiając układ sterujący w ogóle dla innego rodzaju
kompresora :)
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
Najnowsze wątki
- 2024-11-17 7. Raport Totaliztyczny: Sprawa Qt Group wer. 424
- 2024-11-18 Gdynia => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-18 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-18 Białystok => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-18 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-11-18 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-11-18 Kraków => Network Systems Administrator (IT Expert) <=
- 2024-11-18 Kraków => Administrator Systemów Sieciowych (Ekspert IT) <=
- 2024-11-18 Zdunowo => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-18 Łódź => QA Inżynier <=
- 2024-11-18 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-18 Gliwice => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-11-18 Gdynia => Front-End Developer (React/Three.js) <=
- 2024-11-18 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-18 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=