eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKlimatyzacja - problem - zimno, ciepło.Re: Klimatyzacja - problem - zimno, ciepło.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.straub-
    nv.de!zen.net.uk!dedekind.zen.co.uk!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neost
    rada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Tue, 14 Jun 2011 01:06:00 +0200
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.17) Gecko/20110414
    Thunderbird/3.1.10
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Klimatyzacja - problem - zimno, ciepło.
    References: <5...@4...com>
    In-Reply-To: <5...@4...com>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 28
    Message-ID: <4df697d5$0$2450$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.25.110.11
    X-Trace: 1308006357 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2450 83.25.110.11:9174
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2375401
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-06-04 19:39, jerzu pisze:
    > Klimatyzacja ręczna. Podczas postoju na wylocie z nawiewów jest około
    > 8 stopni (IMHO za dużo, ale tak jest). I taka temperatura się
    > utrzymuje przez cały czas. Jednak podczas jazdy temperatura oscyluje
    > między 8 a 13 stopni. Co się stało? Za mało czynnika? Pada sprężarka i
    > nie wyrabia na wyższych obrotach? Inne koncepcje?

    A w jaki sposób sterowana jest Twoja sprężarka?

    Sprzęgłem elektromagnetycznym:
    http://www.autoricambicroda.it/immagini/P4030635.JPG

    czy może zaworem elektromagnetycznym:
    http://4.bp.blogspot.com/-IF4SGfcZY_s/TWvwILj-E9I/AA
    AAAAAAD_o/IRinq4-zA5Y/s1600/Zexel%2BZ0007226A.jpg

    Do sprawdzenia czy kabel sterujący idzie do przodu (do sprzęgła), czy do
    tyłu (gdzie jest zawór).

    Bo jeżeli masz taki sterowany zaworem elektromagnetycznym, bo problemem
    może być ten zawór - objawia się to właśnie różnymi niekontrolowanymi
    zmianami wydajności sprężarki.


    Teraz mogę robić za eksperta ;)
    Pół roku walczyłem z takim problemem u mnie w samochodzie i dopiero dziś
    skończyłem, przerabiając układ sterujący w ogóle dla innego rodzaju
    kompresora :)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 14.06.11 09:30 kkk
  • 14.06.11 16:46 jerzu

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: