  • Data: 2014-04-03 19:47:49
    Temat: Re: Klimatyzacja - problem
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości grup
    dyskusyjnych:XnsA304B1E0413C7budzik61pocztaonetpl@12
    7.0.0.1...
    > Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Dobre pytanie.
    > Najpierw srpawdził ciśnienie i było bardzo niskie.

    Co oznacza tylko, że czynnik zwiał.

    > Podłączył azot?, popsikał i stwierdził, że pompa puszcza.
    > Wiec to pewnie jednak to. Gorzej jeżeli nie tylko to...

    No właśnie.
    Zapowiedz iż płacisz tylko w przypadku powodzenia naprawy, bo jak Ci niby
    naprawią a czynnik znowu ucieknie, to będziesz w punkcie wyjścia.

    > Zakładam, ze jak wymontują pompę to jednak sprawdzą czy działa.

    Pooglądaj sobie trochę program "będzie pan zadowodolony" na tvn turbo.
    Mechanik rzadko jest w stanie dokonać dobrej diagnozy, często jak coś
    naprawi to bardziej przypadkiem niż dzięki dobrej diagnozie.
    Bywało że wymieniali sprawne części na nowe, albo nawet regenerowane, gorsze
    niż oryginał który wymontowali
    Więc lepiej dmuchać na zimne.

    > A co innego może byc?
    > Jakies nieszczelności w chłodnicy?

    A skąd mamy wiedzieć?
    Miejsc którymi może uciekać czynnik jest wiele.

    Mnie kiedyś naciągnęli na uzupełnianie układu i podobne szmery bajery, a
    przyczyną niedziałania klimy okazał się przepalony bezpiecznik za parę
    groszy.
    Oczywiście i tak kazali sobie płacić za tą całą kołomyję z pompowaniem
    czynnika w te i wewte, mimo że było to całkowicie zbędne.
    Więc nie ufałbym w takie diagnozy.