-
Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
Subject: Re: Klient to był kiedyś pan.... ( felieton )
Date: Wed, 04 Nov 2009 08:06:16 +0100
Organization: http://onet.pl
Lines: 31
Message-ID: <hcr959$n60$2@news.onet.pl>
References: <hbuqq2$1oo1$1@newsread2.aster.pl> <hbuu0d$me6$1@news.dialog.net.pl>
<hbv2qq$g0n$1@newsread2.aster.pl> <hbvh89$26p$1@news.dialog.net.pl>
<hbvqh1$irp$1@news.interia.pl> <hc18it$v31$1@news.dialog.net.pl>
<hc1h71$l45$1@news.interia.pl> <hc22f2$cvu$1@news.dialog.net.pl>
<hc22hd$aqc$1@news.interia.pl> <hc25al$ekr$3@news.dialog.net.pl>
<hc4ekh$1bd$1@news.interia.pl> <hc4s51$vdl$3@news.dialog.net.pl>
<hc75oo$ta4$1@news.interia.pl> <hc7p1i$jpa$1@news.dialog.net.pl>
<hc7pko$t5j$1@news.onet.pl> <hc7q3j$kgf$1@news.dialog.net.pl>
<hc7qub$un$1@news.onet.pl> <hc8re8$50d$1@news.dialog.net.pl>
<hc9rjd$ist$1@news.interia.pl> <hcaaf3$18p$1@news.dialog.net.pl>
<hcbn8v$2dh$1@nemesis.news.neostrada.pl>
<hce51d$44o$3@news.dialog.net.pl>
<hcemk0$nug$1@nemesis.news.neostrada.pl>
<hcgsdp$lbm$2@news.dialog.net.pl>
<hcm9ft$imv$1@nemesis.news.neostrada.pl>
<hcnf08$88g$3@news.dialog.net.pl> <hcnhj4$1nl$1@news.onet.pl>
<hcr857$av5$1@news.dialog.net.pl>
NNTP-Posting-Host: host-89-231-100-86.warszawa.mm.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1257318377 23744 89.231.100.86 (4 Nov 2009 07:06:17 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 4 Nov 2009 07:06:17 +0000 (UTC)
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
In-Reply-To: <hcr857$av5$1@news.dialog.net.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:983914
[ ukryj nagłówki ]Pete pisze:
> W dniu 02.11.09 22:05, Liwiusz pisze:
>>
>>
>>
>>> Bo sąd ma ustawę. Mówiącą, że w ciągu 2-ch lat sprzedawca odpowiada za
>>> poprawne działanie. I mając sporne 2 ekspertyzy, zgadnij którą wybierze.
>>
>>
>> Znów powtarzasz te same błędne argumenty. Sprzedawca nie odpowiada za
>> poprawne działanie w ciągu 2 lat. Sprzedawca odpowiada za wady, które
>> istniały w momencie wydania towaru, a które konsument ujawnił w ciągu 2
>> lat.
>>
>
> Pisałem o tym, że moja ekspertyza wykaże, że wada istniała w momencie
> sprzedaży.
> Sprzedawca ma swoją,inną, ekspertyzę.
> Zgadnij, jaki będzie wyrok.
Taki, jaki wyda sąd. Pewnie powoła swojego biegłego i na nim się
oprze. Tak się zwykle robi i powinno robić. Nijak nie wynika z tego, że
sprzedawca odpowiada za poprawne działanie w ciągu 2 lat. Sprzedawca
odpowiada za wady będące w momencie sprzedaży, i oczywiście może się
zdarzyć, że na podstawie błędnej opinii biegłego odpowie również za wady
późniejsze. Sytuacja odwrotna też jest realna.
--
Liwiusz
Najnowsze wątki z tej grupy
- Dlaczego sluchawka nie dzwoni?
- Google Play
- Gdzie kosz?
- Kosz, gdzie??
- GNSS Motorola G85 vs Redmi Note 9 pro
- Dlaczego nie pasuję do świata APLE?
- karta SIM nie działa w konkretnym smartfonie.
- smartfon i zewnętrzny ekran
- Gdzie w smartfonie są SMSy/MMSy ?
- VM i Fakt
- Re: Całujmy ukrów w dupę, tak szybko odchodzą :)
- uwazajmy na haczyki w umowach
- doładowania 5zł
- nawigacyjna dokładność latawca
- Thunderbird na androida
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Czy Sejm RP zahamuje proceder zabijania dla organów?
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=