eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmKlient to był kiedyś pan.... ( felieton )Re: Klient to był kiedyś pan.... ( felieton )
  • Data: 2009-11-04 07:06:16
    Temat: Re: Klient to był kiedyś pan.... ( felieton )
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Pete pisze:
    > W dniu 02.11.09 22:05, Liwiusz pisze:
    >>
    >>
    >>
    >>> Bo sąd ma ustawę. Mówiącą, że w ciągu 2-ch lat sprzedawca odpowiada za
    >>> poprawne działanie. I mając sporne 2 ekspertyzy, zgadnij którą wybierze.
    >>
    >>
    >> Znów powtarzasz te same błędne argumenty. Sprzedawca nie odpowiada za
    >> poprawne działanie w ciągu 2 lat. Sprzedawca odpowiada za wady, które
    >> istniały w momencie wydania towaru, a które konsument ujawnił w ciągu 2
    >> lat.
    >>
    >
    > Pisałem o tym, że moja ekspertyza wykaże, że wada istniała w momencie
    > sprzedaży.
    > Sprzedawca ma swoją,inną, ekspertyzę.
    > Zgadnij, jaki będzie wyrok.


    Taki, jaki wyda sąd. Pewnie powoła swojego biegłego i na nim się
    oprze. Tak się zwykle robi i powinno robić. Nijak nie wynika z tego, że
    sprzedawca odpowiada za poprawne działanie w ciągu 2 lat. Sprzedawca
    odpowiada za wady będące w momencie sprzedaży, i oczywiście może się
    zdarzyć, że na podstawie błędnej opinii biegłego odpowie również za wady
    późniejsze. Sytuacja odwrotna też jest realna.


    --
    Liwiusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: