eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmKlient to był kiedyś pan.... ( felieton )Re: Klient to był kiedyś pan.... ( felieton )
  • Data: 2009-10-24 20:10:14
    Temat: Re: Klient to był kiedyś pan.... ( felieton )
    Od: Pete <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 24.10.09 20:55, Waldek Godel pisze:
    > Dnia Sat, 24 Oct 2009 20:42:47 +0200, Pete napisał(a):
    >
    >>> Genialne.. to powiedzmy, że masz telefon Nokia. W jaki sposób zwrócisz się
    >>> do producenta z reklamacją?
    >>
    >> YPB?
    >> Gwarancja nie określa warunków naprawy?
    >
    > Nie wiem, prosiłem o krótki opis, w jaki sposób zwrócisz się do producenta.
    > Napisałeś, cytuję: "Po drugie: To klient wybiera, kto odpowiada za sprawne
    > działanie sprzętu - sprzedawca czy producent."
    > Proszę o krótki opis jak wygląda wybranie odpowiadania za sprawne działanie
    > sprzętu przez producenta.
    >

    Dobrze wiesz, że ww. zdanie oznacza skorzystanie albo z gwarancji (fakt,
    nie zawsze _producenta_) lub niezgodności z umową (tu zawsze _sprzedawca_).

    A że mogą być tym samym podmiotem? Ale zakres odpowiedzialności jest
    różny dla ww. opcji.

    --
    Pete

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: