  • 1. Data: 2013-09-25 09:39:48
    Temat: Klient SIP na Androida
    Od: "janek" <n...@m...jeszcze>

    Jaki polecacie? Ma byc stabilny, obsluga kilku kont voip (2-3).

  • 2. Data: 2013-09-25 19:09:16
    Temat: Re:Klient SIP na Androida
    Od: Jacek Midura <j...@...krakow.pl>

    "janek" <n...@m...jeszcze> Wrote in message:
    > Jaki polecacie? Ma byc stabilny, obsluga kilku kont voip (2-3).

    A którego Androida? Zdaje się od 2.3 w górę jest wbudowany klient
    - coś z nim jest nie tak?

    --
    Jacek Midura

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://www.piaohong.tk/newsgroup

  • 3. Data: 2013-09-25 21:57:33
    Od: K <...@...c>

    W dniu 25-09-2013 19:09, Jacek Midura pisze:

    > A kt?rego Androida? Zdaje si? od 2.3 w g?r? jest wbudowany klient
    > - co? z nim jest nie tak?

    a jak sie nazywa? bo ja w neov i sgs2 nic takiego nie widze.

  • 4. Data: 2013-09-25 21:59:10
    Od: K <...@...c>

    W dniu 25-09-2013 09:39, janek pisze:
    > Jaki polecacie? Ma byc stabilny, obsluga kilku kont voip (2-3).

    sipdroid, 3cxphone. w zasadzie wszystkie oferuja ta sama stabilnosc i
    jakosc, roznia sie troche topornoscia i obsluga kodekow wideo.

  • 5. Data: 2013-09-25 22:15:08
    Od: Jacek Midura <j...@...krakow.pl>

    K <...@...c> Wrote in message:

    > a jak sie nazywa? bo ja w neov i sgs2 nic takiego nie widze.

    Na NeoV masz najnowszą wersję czyli 4.0.4? Jeśli tak to wchodzisz
    w "Ustawienia" -> "Ustawienia połączeń" i na samym dole masz
    sekcję "Ustawienia połączenia przez internet".

  • 6. Data: 2013-09-25 22:39:53
    Od: K <...@...c>

    W dniu 25-09-2013 22:15, Jacek Midura pisze:

    > Na NeoV masz najnowsz? wersj? czyli 4.0.4? Je?li tak to wchodzisz
    > w "Ustawienia" -> "Ustawienia po??cze?" i na samym dole masz
    > sekcj? "Ustawienia po??czenia przez internet".

    jest, ale ten akurat nigdy mi sie zalogowal do serwera sip.

  • 7. Data: 2013-09-25 22:42:16
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-09-25 22:15, Jacek Midura pisze:

    > Na NeoV masz najnowszą wersję czyli 4.0.4? Jeśli tak to wchodzisz
    > w "Ustawienia" -> "Ustawienia połączeń" i na samym dole masz
    > sekcję "Ustawienia połączenia przez internet".

    4.1.2 - brak czegoś takiego.

  • 8. Data: 2013-09-26 00:27:13
    Od: "Pawel G." <c...@o...pl>

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od K
    z dnia: 2013-09-25 21:59:

    > sipdroid, 3cxphone. w zasadzie wszystkie oferuja ta sama stabilnosc i
    > jakosc, roznia sie troche topornoscia i obsluga kodekow wideo.
    Podłączę się: a czy któryś już opanował taki "ficzer" jak różne dzwonki
    zależnie na które konto przychodzi rozmowa oraz listę rozmów
    przychodzących pogrupowaną na kontach SIP, a nie jeden "melanż"? :/

    Paweł

  • 9. Data: 2013-09-26 01:07:41
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Wed, 25 Sep 2013 22:39:53 +0200, K wrote:

    > jest, ale ten akurat nigdy mi sie zalogowal do serwera sip.

    Coś źle robisz. (albo ktos Ci tnie ruch w sieci).

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 10. Data: 2013-09-26 08:39:47
    Temat: Re: Re:Klient SIP na Androida
    Od: "janek" <n...@m...jeszcze>

    > A którego Androida? Zdaje się od 2.3 w górę jest wbudowany klient
    > - coś z nim jest nie tak?

    Mam zamiar nabyc Samsunga B5512 na dwie karty.