  • Data: 2012-02-02 00:54:22
    Temat: Re: Klejenie grzanych manetek.
    Od: marider <2...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-02-02 00:00, Yogi(n) pisze:
    > Użytkownik "ErneST Rygielski" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Przy rowerowych zawsze używałem lakieru do włosów

    Ostatnio montujac Heli Bars kapnalem troche butaprenu pod raczke (lewa)
    i trzyma OK. Do sciagniecia gumy z oryginalnej kierownicy uzylem
    odrobiny wody z jakims ludwikopodobnym plynem do mycia naczyn ale tez
    sprawdza sie w niektorych przypadkach benzyna ekstrakcyjna w strzykawce
    + igla zeby rozpuscic oryginalny klej.

    Grzanych jeszcze nie montowalem aczkolwiek jest w planach (dodatek
    niezly na jesien i deszcz).

    Pzdr
    --
    marider