  • Data: 2012-02-01 23:00:26
    Temat: Re: Klejenie grzanych manetek.
    Od: "Yogi\(n\)" <Y...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ErneST Rygielski" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Zamontowałem bez żadnego kleju. Weszły tak ciasno, że nawet gdybym
    > posmarował jakimś klejem to i tak by się starł i nic by w środku nie
    > zostało.

    Przy rowerowych zawsze używałem lakieru do włosów - nigdy się nie kręciły
    ani nie przesuwały, ale jak zachodziła potrzeba demontażu, to schodziły bez
    problemu po lekkim podmoczeniu w miejscu polakierowania (na samym końcu).
    Wiem, że nie każdy używa, a zwłaszcza prawdziwy macho, ale można zawsze
    żonie/dziewczynie a w skrajnym przypadku babci trochę podwędzić.
    --
    Yogi(n)