  • 1. Data: 2022-07-30 11:52:03
    Temat: Klej przewodzący
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witajcie.
    Kupiłem taki klej
    https://www.castorama.pl/klej-technicqll-elektroprze
    wodzacy-2-g-id-
    98366.html

    Może ktoś z was używał?

    No i zgodnie z instrukcją porządnie wytrząsłem tę buteleczkę. No i po
    prawie dobie nic. A wydawał mi się za rzadki pod tym pędzelkiem. Druga
    próba - więcej potrząsałem. Cieniutka warstawa testowa. Nic.

    Więc wziąłem ten pędzel całkiem do środka i zacząłem nim mieszać po dnie.
    Pojawiły się mini gluty na pędzlu. Dopiero cienka warstwa czegoś takiego
    już po kilkunastu minutach przewodzi.
    Klej jest trefny, czytaj źle przechowywany, czy ten typ tak ma?

  • 2. Data: 2022-07-30 14:06:12
    Temat: Re: Klej przewodzący
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 30 lipca 2022 o 11:52:25 UTC+2 pueblo napisał(a):
> [...]
    > już po kilkunastu minutach przewodzi.
    > Klej jest trefny, czytaj źle przechowywany, czy ten typ tak ma?
    Czekam aż ktoś zada pytanie czy papier toaletowy można prać. Czuję że już blisko
    jest.

  • 3. Data: 2022-07-30 16:09:29
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj Zenek Kapelinder, 30 lip 2022 w
    ups.com
    napisałeś/aś:

    > Czekam aż ktoś zada pytanie czy papier toaletowy można prać. Czuję
    > że już blisko jest.

    Pewnie tak, ale nie NTG. Lepiej czekaj na plrecdom.
    Ale nie zamykasz tematu? Wystarczy elektroda?

    Mam jeszcze jedno pytanie.
    Czym najlepiej z tego, co mam pod ręką będzie zabepieczyć taką ścieżkę z
    kleju przed utlenianiem na płytce oporowej, jak na zdjęciu?
    https://ibb.co/NjJLKqz
    Mam lakier do paznokci, marker "niezmywalny", kalofonię(mogę rozpuścić w
    IPA)

  • 4. Data: 2022-07-30 23:22:36
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 30 lipca 2022 o 16:10:02 UTC+2 pueblo napisał(a):
> [...]
    > https://ibb.co/NjJLKqz
    > Mam lakier do paznokci, marker "niezmywalny", kalofonię(mogę rozpuścić w
    Nie wiem. To czym zabezpieczyć będzie zależało od temperatury pracy.

  • 5. Data: 2022-07-31 10:08:03
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    > Nie wiem. To czym zabezpieczyć będzie zależało od temperatury pracy.

    To rezystor dmuchawy klimatyzacji samochodowej. Chłodzony powietrzem. Na
    pewno nie stała temp. - amplituda może wynosić kilkadziesiąt stopni.
    Zakładam, że ogólnie zmieści się w zakresie wytrzymałości kleju: -20 do 90.
    Po minucie testów bez włączonej sprężarki organoleptycznie płytka miała
    co najmniej 60 stopni, ale momentalnie się chłodzi.
    Zastanawiam się, czy klej jakoś źle nie zareaguje na kalafonię z ipa.
    Mam jeszcze lakier akrylowy w sprayu.

  • 6. Data: 2022-07-31 12:16:40
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Użyłem rozpuszczonej kalafonii. Chyba będzie ok.
    Temat zamykam he he.

  • 7. Data: 2022-07-31 12:34:20
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 31 lipca 2022 o 12:16:42 UTC+2 pueblo napisał(a):
    > Użyłem rozpuszczonej kalafonii. Chyba będzie ok.
    > Temat zamykam he he.
    Kalafonia palna jest.

  • 8. Data: 2022-07-31 12:47:40
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    W jakim aucie?
    Chyba czeka mnie naprawa lub wymiana - klima działa bez dmuchawy, a gdy włączyć
    dmuchawę to klima się wyłącza.
    A może to tylko jakiś bezpiecznik?

    -----

  • 9. Data: 2022-07-31 14:41:16
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    > Kalafonia palna jest.

    Wcześniej się ścieżka z kleju "przepali"

  • 10. Data: 2022-07-31 14:42:18
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    W dniu 2022-07-31 o 12:47, ąćęłńóśźż pisze:
    > W jakim aucie?
    > Chyba czeka mnie naprawa lub wymiana - klima działa bez dmuchawy, a gdy
> [...]
    Nie znam się na tym, a ty nadal nie nauczyłeś się cytować.