  • Data: 2022-07-31 17:54:51
    Temat: Re: Klej przewodzący
    Od: pueblo <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2022-07-31 o 16:36, Janusz pisze:
    > Ale jeśli sie cokolwiek stanie i będzie przeciążony  to się zapali, ja
    > bym nie ryzykował, są rezystory ceramiczne mocy, poszukać w internecie
    > jaki opór ma mieć ten rezystor i kupić największy ceramiczny jaki się
    > zmieści, przynajmniej przy przeciążeniu się nie zapali.

    Popatrz na zdjęcie https://ibb.co/NjJLKqz
    Każda ścieżka ma inną oporność, co się przekłada na prędkość wentylatora
    na 3 biegach w manualnej klimie.
    Ja się na tym nie znam - co niby miałbym zrobić z tym rezystorem
    ceramicznym?
    Generalnie ZTCW to ta płytka ma oryginalnie zabezpieczenie termiczne i
    to jest po prostu duża kropla cyny pośrodku ścieżki. Ale lutowanie do
    tej płytki już przerabiałem - nie działa za długo.
    Ja tu nic nie kombinuję, naprawiam tylko oryginalną część, bo wszystkie
    dostępne w rozsądnej cenie zamienniki mają kompletnie niepasujące złącze.