    Date: Fri, 29 Oct 2010 14:39:41 +0200
    From: Kris_gor <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Klej na gorÄ&#65533;co

    W dniu 2010-10-29 13:53, sundayman pisze:

    > No tak, przemysł pogardy tutaj uruchomiliśmy dla kolegi. Oraz kampanię
    > nienawiści.
    > I tacy jesteśmy wściekli, że nam się piana toczy. A mnie zwłaszcza. Cały
    > jestem spieniony.
    > Pójdę sprawdzić, może to się da jakoś wytrzeć, czy coś, bo już mi ta piana
    > przesłania widok.

    Ech kolego ;-) Trochę mam już siwych włosów na głowie i życiowa mądrość
    nakazuje mi nie wdawać się w tego typu polemiki. Bardzo często pytam
    się na różnych grupach dyskusyjnych o to i owo i sam staram się pomagać
    jeśli tylko mogę, natomiast nigdy by mi nie przyszło na myśl
    kogokolwiek obrażać publicznie, ale jak widać tak wtedy (30 lat temu) na
    studiach uczyli...