eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetKlawiatura "podświetlana"Re: Klawiatura "podświetlana"
  • Data: 2023-11-18 10:29:39
    Temat: Re: Klawiatura "podświetlana"
    Od: Trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 14.11.2023 o 12:32, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
    > W dniu 14 lis 2023 o 11:52, Trybun pisze:
    >
    >>> Ty także teraz nie egzekwujesz gwarancji.
    >
    >> Nie mam opakowania.
    >
    > Nie mam helikoptera.
    >
    > Co ma brak opakowania do niezgodności z opisem?

    Brak oryginalnego opakowania w wielu przypadkach dyskwalifikuje
    możliwość reklamowania.


    >
    >>>> Przynajmniej ja nie widziałem takich postów.
    >
    >>> Nie czytałeś czy nie widziałeś?
    >>> Monster:
    >>>    - miał uszkodzony ekran/wyświetlacz
    >>>    - miał znacznie mniej pamięci niż obiecywał specyfikacją.
    >
    >>> Może nie widziałeś, może nie czytałeś, ale dyskutowałeś... ;)
    >>> U Ciebie (proszę -- wybacz lub nie; możesz ;) naraz wybaczyć
    >>> i nie wybaczyć) to częsta praktyka
    >
    >> O problemach oczywiście słyszałem, ale nie o egzekwowaniu gwarancji.
    >
    > W wypadku Monstera nie egzekwowałem gwarancji. Tobie (jak niektórym
    > biegłym sądowym?) można wielokrotnie bezskutecznie coś oznajmiać...
    >
    > O jakiej gwarancji można myśleć, gdy:
    >  - ekran/wyświetlacz nowego telefonu jest uszkodzony
    >  - faktyczna ilość pamięci jest znacznie mniejsza
    >    niż opisowa/specyfikacyjna
    >
    > Aby było jasne (choć nadal nie będzie?) nie dlatego
    > te ilości są różne, że:
    >  - MB=/=MiB i (tym bardziej) GB=/=GiB
    >  - część pamięci zajmuje telefoniczny soft
    >
    > Być może nie czytałeś tych postów, ale odpowiadałeś na nie... ;)

    No to dobrze pamiętam że nie pisałeś o reklamowaniu Potwora. .


    >
    >>>> W Avansie system reklamacji działa wybornie, wymieniają nawet sprzęt
    >>>> na inny, a także żadnych utrudnień gdy idzie o zwrot kasy.
    >>>> Przerabiałem kilka razy.
    >
    >>> Nieco wyżej zauważasz o ME:
    >>>    T> A jak dla mnie jest to jedyny w miarę normalny sklep w okolicy
    >
    >> ME ma średnio licząc 10x więcej towaru w ofercie, i jest ogólnie
    >> rzecz biorąc tańszy.. Choć wyjatkoweo akurat kompa stacjonarnego
    >> kupiłem akurat w Avansie.
    >
    > Avans czy Media Expert -- to Terg SA. :)

    Ale są to dwa baaarrdzo różne sklepy, różnią się praktycznie wszystkim,
    zarówno te online jak i stacjonarne.


    >
    >>>> Zawsze można trafić na wadliwy egzemplarz, najważniejsze są sprawy
    >>>> związane z reklamowaniem tego u sprzedawcy. Niby przepisy są jasne,
    >
    >>>> ale ich wyegzekwowanie często jest trudne.
    >
    >>> Dlaczego często? Rzadko mam takie problemy.
    >
    >> Nie mam pojęcia jak jest z tym u Ciebie, ale u mnie jest tak jak
    >> napisane powyżej.
    >
    > Zazwyczaj wystarczy info z mej strony, czasami sprzedawca domaga się
    > dodatkowych wyjaśnień -- rzadko spotykam się ze złym traktowaniem,
    > zaś ME jest gorszym sprzedawcą niż bardzo złym...
    >
    > -=-
    >
    > Z Tobą można długo i namiętnie mielić wodę młynkiem do kawy...
    > (choćby Twe uporczywe ,,egzekwowanie gwarancji'')
    >
    > -=-
    >
    > Opuszczam ten wątek, bo żal mi ,,młynka do kawy''...
    > (mielenie wody młynkiem do kawy -- zmieli twarde ostrza/łopatki
    > młynka, zaś delikatnej/miękkiej wody nie wzruszy, gdyż nasz
    > świat opiera się o rachunek prawdopodobieństwa itp. zasady..
    > uderzeniem cepa w zegarek łatwiej uszkodzić zegarek niż cep...)
    >
    > Podświetlenie klawiatury wg mnie ułatwia pisanie w ciemności,
    > więc zostałeś oszukany... Gwarancja wg mnie nie ma tu zastosowania...
    > Brak opakowania czy paragonu wg mnie nie zamyka drogi do odzysku
    > pieniędzy z racji ,,niezgodności''... Problem  w tym, czy jesteś
    > tu Konsumentem itd...
    >
    > Allegro? -- powstrzymują mnie koszty transportu, nie obsługa.
    > Media Expert? -- jeśli nie oszuka, to choć czas zmarnuje...
    >

    No i dobrze.
     Allego - matacze u których do samego końca nie wiem na czym stoję,
    logowania, sranie w banie i inne zawracanie mi klientowi rzyci ,.. Już
    nawet nie będę powtarzał opisywanych wcześniej swoich perypetii z samymi
    kontrahentami.  ME - wszystko przejrzyste, łatwe, szybkie i przyjemnie.
    W wersji online nie znam lepszego/przyjaźniejszego od nich sklepu.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: