eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetKlawiatura "podświetlana"Re: Klawiatura "podświetlana"
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!news2.arglkargh.de!news.mixmin.net!eternal-september.org!
    feeder3.eternal-september.org!news.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
    From: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Klawiatura "podświetlana"
    Date: Tue, 14 Nov 2023 12:32:49 +0100
    Organization: N 53°06'48", E 23°08'38"; Pueruania 1992
    Lines: 93
    Message-ID: <uivltu$178tm$1@dont-email.me>
    References: <uigdem$1m9og$1@dont-email.me>
    <4...@g...com>
    <uii3to$23sqm$1@dont-email.me> <uiij32$rfp$1$Radoslaw@news.chmurka.net>
    <uiiop8$27msg$2@dont-email.me> <uiktoe$2oqt7$1@dont-email.me>
    <uiln4d$2tu7m$1@dont-email.me> <uin0as$3985j$1@dont-email.me>
    <uiq9em$27l5$1@dont-email.me> <uit0d1$kfpb$1@dont-email.me>
    <uivjic$16t42$1@dont-email.me>
    Reply-To: e...@g...com
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Tue, 14 Nov 2023 11:33:19 -0000 (UTC)
    Injection-Info: dont-email.me; posting-host="64deffa10b605ade65a3151d172c3fa6";
    logging-data="1287094";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX1/k3YSW4WqOfOUwvWCP/kDc"
    User-Agent: Mozilla Thunderbird
    Cancel-Lock: sha1:OXTg1fnw39rp081mRO69NJfMJks=
    In-Reply-To: <uivjic$16t42$1@dont-email.me>
    Content-Language: pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1277025
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 14 lis 2023 o 11:52, Trybun pisze:

    >> Ty także teraz nie egzekwujesz gwarancji.

    > Nie mam opakowania.

    Nie mam helikoptera.

    Co ma brak opakowania do niezgodności z opisem?

    >>> Przynajmniej ja nie widziałem takich postów.

    >> Nie czytałeś czy nie widziałeś?
    >> Monster:
    >>    - miał uszkodzony ekran/wyświetlacz
    >>    - miał znacznie mniej pamięci niż obiecywał specyfikacją.

    >> Może nie widziałeś, może nie czytałeś, ale dyskutowałeś... ;)
    >> U Ciebie (proszę -- wybacz lub nie; możesz ;) naraz wybaczyć
    >> i nie wybaczyć) to częsta praktyka

    > O problemach oczywiście słyszałem, ale nie o egzekwowaniu gwarancji.

    W wypadku Monstera nie egzekwowałem gwarancji. Tobie (jak niektórym
    biegłym sądowym?) można wielokrotnie bezskutecznie coś oznajmiać...

    O jakiej gwarancji można myśleć, gdy:
    - ekran/wyświetlacz nowego telefonu jest uszkodzony
    - faktyczna ilość pamięci jest znacznie mniejsza
    niż opisowa/specyfikacyjna

    Aby było jasne (choć nadal nie będzie?) nie dlatego
    te ilości są różne, że:
    - MB=/=MiB i (tym bardziej) GB=/=GiB
    - część pamięci zajmuje telefoniczny soft

    Być może nie czytałeś tych postów, ale odpowiadałeś na nie... ;)

    >>> W Avansie system reklamacji działa wybornie, wymieniają nawet sprzęt
    >>> na inny, a także żadnych utrudnień gdy idzie o zwrot kasy.
    >>> Przerabiałem kilka razy.

    >> Nieco wyżej zauważasz o ME:
    >>    T> A jak dla mnie jest to jedyny w miarę normalny sklep w okolicy

    > ME ma średnio licząc 10x więcej towaru w ofercie, i jest ogólnie rzecz
    > biorąc tańszy.. Choć wyjatkoweo akurat kompa stacjonarnego kupiłem
    > akurat w Avansie.

    Avans czy Media Expert -- to Terg SA. :)

    >>> Zawsze można trafić na wadliwy egzemplarz, najważniejsze są sprawy
    >>> związane z reklamowaniem tego u sprzedawcy. Niby przepisy są jasne,

    >>> ale ich wyegzekwowanie często jest trudne.

    >> Dlaczego często? Rzadko mam takie problemy.

    > Nie mam pojęcia jak jest z tym u Ciebie, ale u mnie jest tak jak
    > napisane powyżej.

    Zazwyczaj wystarczy info z mej strony, czasami sprzedawca domaga się
    dodatkowych wyjaśnień -- rzadko spotykam się ze złym traktowaniem,
    zaś ME jest gorszym sprzedawcą niż bardzo złym...

    -=-

    Z Tobą można długo i namiętnie mielić wodę młynkiem do kawy...
    (choćby Twe uporczywe ,,egzekwowanie gwarancji'')

    -=-

    Opuszczam ten wątek, bo żal mi ,,młynka do kawy''...
    (mielenie wody młynkiem do kawy -- zmieli twarde ostrza/łopatki
    młynka, zaś delikatnej/miękkiej wody nie wzruszy, gdyż nasz
    świat opiera się o rachunek prawdopodobieństwa itp. zasady..
    uderzeniem cepa w zegarek łatwiej uszkodzić zegarek niż cep...)

    Podświetlenie klawiatury wg mnie ułatwia pisanie w ciemności,
    więc zostałeś oszukany... Gwarancja wg mnie nie ma tu zastosowania...
    Brak opakowania czy paragonu wg mnie nie zamyka drogi do odzysku
    pieniędzy z racji ,,niezgodności''... Problem w tym, czy jesteś
    tu Konsumentem itd...

    Allegro? -- powstrzymują mnie koszty transportu, nie obsługa.
    Media Expert? -- jeśli nie oszuka, to choć czas zmarnuje...

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    (,-.`._,'( |\`-/| '.'O`-,` .,; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'.`\.'.' '~'~'~'~'~'~'~'~' o.`.,t
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.p \; https://www.eneuel.ct8.pl \|/..s

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: