    From: Chris <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Klawiatura od / do tabletu a laptop
    Date: Wed, 30 Dec 2015 15:47:20 +0100

    W dniu 2015-12-30 o 15:25, kosmos pisze:
> [...]
    > internetu, poczty elektronicznej i prostej edycji dokumentów Excel. I
    > niestety, nie udało się. Strony internetowe wczytują się dużo wolniej
    > (nie potrafię tego zrozumieć, bo na papierze wydajnościowo tablet jest
    > ok), nie wszystko da się na tych stronach odtworzyć (brak obsługi Flasha
    > i Silverlight w przeglądarkach mobilnych). Edycja dokumentów z MS Office
    > też jakaś "nie teges", mimo, iż korzystaliśmy z płatnego edytora (a
    > nawet kilku). Co gorsza, nawet programy pocztowe na Androidzie nie
    > spełniły naszych (głównie żony) oczekiwań...

    Co do mnie to ostatnio więcej czasu spędzam na tablecie niż laptopie bo
    jest wygodniej. Tablet jest leki, szybki (nie wiem skąd u ciebie taka
    powolność), flash działa bez problemu (przeglądarka Delphin),
    Silverlight faktycznie nie działa ale tego jest tak mało na stronach że
    szkoda czasu na szukanie rozwiązania. Co do edytorów to nie używam do
    edycji, co najwyżej przeglądam dokumenty. Z programów pocztowcy to
    używam AquaMail i spisuje się bardzo dobrze, nie widzę problemów z jego
    działaniem (opcja płatna).

    > Dopuszczam możliwość, że przegraliśmy ze swoimi przyzwyczajeniami i być
    > może po dłuższej adaptacji dałoby się zamienić PC na tablet - nam się
    > nie udało, i teraz zamiast powolnego netbooka mamy i tablet (teraz
    > głównie do gier), i laptopa.

    Na 90% to przyzwyczajenie choć część rzeczy na pewno będzie lepiej robić
    na laptopie np. grać :)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl