  • Data: 2015-12-31 15:50:49
    Temat: Re: Klawiatura od / do tabletu a laptop
    Od: "B.G" <o...@w...com.eu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-12-31 o 15:10, RadoslawF pisze:

    > O używkach na rynku wiem, ale reklam z nowymi nie widziałem.
    > Mówisz że jak poszukam to znajdę ?

    Bez problemu.
    Wystarczy w polu słynnego portalu aukcyjnego wpisać "tablet Windows" i
    lekko przeglądnąć ofertę.
    Większość to Windows 8.1 ale są już jak widzę na dzień dobry z Windows 10.
    Jeśli jest tam Intel Atom pod maską, to są to normalne Windowsy jak na PC.
    Warto jeszcze rzucić okiem dokładniej na specyfikację.. ale Windows RT
    zauważyłem tylko na tabletach z ARM.

    Pozdrówka

    --
    B.G