  • Data: 2009-10-01 11:25:07
    Temat: Re: Klawiatura o NIE !!! Chcemy dotykac klaskac i muskac
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    cpt. Nemo pisze:

    > To wiem bo kilku znajomych mialo juz taka przygode :(
    > Mi chodzi wylacznie o widocznosc w sloncu, szkla nie chce bo sie jednak
    > potrafi porysowac a folie latwiej samemu wymienic na nowa i mozna wybrac
    > czy sie chce blysk czy mat czy polmat. Ta porzadna tania nie jest ale
    > nic mi za to nigdy nie peklo :)

    Alez iphone z folia na ekranie tez działa, wiec o co chodzi. Waldus
    puszcza baki wystarczy spojrzec na przedmioty na allegro ile jest "nie
    dzialajacych" ekranow w kazdej kategorii by wiedziec ze chodzby Waldus
    tupal nozkami foliowe digitizery sa 3krotnie mniej wytrzymale
    mechanicznie i 5 krotnie mniej wytrzymale na liczbe nacisniec oraz
    kilunastokrotnie mniej wytrzymale na "pole magnetyczne"