  • Data: 2009-10-01 07:15:31
    Temat: Re: Klawiatura o NIE !!! Chcemy dotykac klaskac i muskac
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ToMasz pisze:

    > Trzeba by przyjąc jednostkę miary szacunowej. nie twierdze ze "od groma"
    > to mało, ale jak narazie na WM jest więcej.

    Pokaz gdzie ? Chcesz staniemy na ulicy i bedziemy sprawdzac te
    dodatkowe aplikacje na WMach przechodniow. Tylko zebys sie nei zdziwil.

    I prosze nie mow mi nie AppStore nie jest atutem

    >Co ważniejsze, czasem
    > bardziej przydatnego albo profesjonalnego. PRosze nie wyśmiewaj tego
    > faktu, bo jak _narazie_ to zam pare, parenaście firm które korzystają z
    > PDA z WM ( bez telefonu) do codziennej pracy.

    Ja tez wlasnie PKP sobie dla konsuktorow kupilo Casio z WM. I co z tego
    szary kowalski ma gleboko w dupie ze na WM istnieje program do obslugi
    zamowien w pizzeri.

    > ktorej zaletą w porównaniu do PSP jest... bo moim zdaniem brak joysticka
    > w konsoli to jakas super nowiość, poczekam moze wiecej producentów gier
    > wprowadzi gry "na gładzik" zamiast ma pady/joystick/myszke

    Patrz durni wydawcy i uzytkownicy, ze tez nie czytaja polskiego usenetu
    tylko gry wydaja na te "popierdolke nie konsole"

    > tu sie zgodzę, bo porównanie wybrałeś tak jak byś porównywał ferrari do
    > malucha, ale w kategorii cena filtra oleju. JA prosiłem o to zeby
    > przedmówca napisał jakie przydatne funkcje iPhona powodują ze jest
    > zajebisty. Tak wiec 98% telefonów dorównuje responsywnością iPhonowi.

    Nie chodzi o funkcje chodzi o "przyjaznosc interfejsu i wygode logike".
    99% gopodyn z Gdanska ma gleboko z tylu czy na dana platforme jest
    "czytnik komputera pokladowego Opla".

    > FAjnie. pogratulować. JA akurat ma taki biznes ze mnie odwiedzają
    > przedstawiciele i chcą coś sprzedać. żaden niema iPhona, ale nie ważne.

    Bo iphone to jest bardziej telefon czy multimedialny odtwarzacz niz PDA.
    I chyba kazdy to rozumie poza betonowymi WMiarzami ktorzy uwazaja ze
    najwazniejsze w telefonie jest funkcja podglady stanu oleju w elektrowni
    wodnej.

    > Zastanawiam sie jak Ty przeglądasz iphonem swoje stany magazynowe,
    > pokazujesz zdjęcia produktów, w tym samym czasie otwerając pdfy z danymi
    > technicznymi, następnie wystawiasz fakture. bo drukowanie to juz pestka?

    Iphone nie sluzy do tego. Jakos nie masz peretensji ze twoj Opel Astra
    Kombi nie moze wozic betonu ? Co nie znaczy ze Bdetoniarka jest swietna
    by wyskoczyc na zakupy do supermarketu.

    > Fajnie ze jesteś zadowolonym użytkownikiem, ale zwróc uwage ze wszystko
    > co wg. Ciebie jest zaletą iPhona jest również zaletą innych telefonów.

    Jakby tak bylo iphone by sie nie sprzedal.... i prosze nie mow o prania
    mozgu czy marketingu bo wiekszych oszustow jak Microsoft to nie znajdziesz.

    > Teraz od Waldka dostaniesz ostrą krytykę, i niską ocene inteligencji,
    > ale dziwicie się? ja czasami nie. To grupa dyskusyjna, ale o telefonach,
    > o ich zaletach, wadach problemach i rozwiazaniach. tu niema gospodyń z
    > gdańska które są przekonane ze jakiś tam telefon jest zajebisty bo TYLKO
    > na nim mozna przelewac pieniądze z banku albo uruchomić grę.

    Ale rozumiem ze telefon w ktorym szybciej wykonasz banalna czynosc jest
    beznadziejny tylko dlatego ze nei sprawdza poziomu oleju w frytkownicy ?

    Co to za bzdury ?

    > JA jestem zagorzałym przeciwnikiem głaskaczy/wciskaczy, bo potrafie
    > siedząc na fotelu fryzjera (autentyk z poniedziałku) pod tą "kołderką"
    > nie patrząc na telefon jedną ręką odblokować go, wyłączyć dzwieki,
    > zablokować. Tak samo mogę zrobić 30 innych "knifów" bo mam guziki!

    No widzisz straszne .... w Androidzie potrafie to JEDNYM nacisnieciem.