    From: "Chris" <c...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Klawiatura czy wyświetlacz?
    Date: Fri, 29 Nov 2013 08:52:35 +0100

    animka nabazgrał(a):

    > Komputronik to jedna wielka sieć ogólnopolska. Nawet przez internet możesz
    > kupować i załatwiac sprawy.
    > Jak widzę to po trochu te Komputroniki likwidują, pewnie za małe obroty
    > były.

    To nie są komputroniki tylko sklepy patronackie, coś jak żabka czy fresh
    albo pizzeria biesiadowo.
    Ktoś zakłada sobie firmę ale słabo idzie więc szuka sponsora, takim
    sponsorem jest komutronik który załatwia sprawy logistyczne czyli dostawy
    towaru i linię kredytową a ty jako sklep masz tylko dać logo komutronika
    jako wdzięczność :)
    Komputronik swoich sklepów ma kilka i są to zazwyczaj sklepy w dużych
    centrach handlowych jako wizytówka firmy.
    Raz kupowałem procesor w komutroniku bo się skończyły w hurtowni a
    potrzebowałem ja wczoraj i odpukać nie musiałem reklamować :)