eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmKlawiatura czy wyświetlacz?Re: Klawiatura czy wyświetlacz?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: "Tomek" <n...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Klawiatura czy wyświetlacz?
    Date: Wed, 27 Nov 2013 23:21:58 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 18
    Message-ID: <l75rar$hoe$1@node1.news.atman.pl>
    References: <l6pqvc$60d$1@usenet.news.interia.pl> <l6r28f$md4$1@node2.news.atman.pl>
    <l6sd8j$k9k$1@usenet.news.interia.pl> <l6t2d1$iqf$1@node2.news.atman.pl>
    <l6v9h5$nuc$1@usenet.news.interia.pl> <l705fq$ks2$1@node1.news.atman.pl>
    <l72lni$vje$2@usenet.news.interia.pl> <l734fj$o6s$1@node1.news.atman.pl>
    <l74krd$5bo$1@usenet.news.interia.pl> <l74uqu$ig7$1@node1.news.atman.pl>
    <l753j1$5rm$1@usenet.news.interia.pl> <l75e3h$35u$1@node1.news.atman.pl>
    <l75nj0$gir$3@usenet.news.interia.pl>
    NNTP-Posting-Host: 94.40.93.194
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1385590939 18190 94.40.93.194 (27 Nov 2013 22:22:19 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 27 Nov 2013 22:22:19 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <l75nj0$gir$3@usenet.news.interia.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3505.912
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3505.912
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1051312
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Trybun" napisał:

    >>> A serwis w Piasecznie naprawę uzależnia od posiadania wypełnionej karty
    >>> gwarancyjnej... :-(

    >> Z fakturą do sprzedawcy i reklamuj jako niezgodność towaru z umową. Kiedy
    >> kupiłeś telefon?

    > Coś zyskam na tym względem tego gdybym zareklamował u producenta?
    > Na początku marca, tego roku.

    Tak, zyskasz. Przede wszystkim czas i pieniądze zaoszczędzone na dojeździe
    do serwisu. Nie musisz mieć też wypełnionej karty gwarancyjnej, wystarczy
    jakikolwiek dowód zakupu. Gdybyś zakupił w czasie krótszym niż 180 dni, to
    bez widocznych śladów świadczących o uszkodzeniu mechanicznym, zakłada się,
    że usterka występowała już w dniu zakupu. Więcej na
    http://sprzedaz.konsumencka.edu.pl/niezgodny.html

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: