-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: "Tomek" <n...@o...pl>
Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
Subject: Re: Klawiatura czy wyświetlacz?
Date: Wed, 27 Nov 2013 23:21:58 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 18
Message-ID: <l75rar$hoe$1@node1.news.atman.pl>
References: <l6pqvc$60d$1@usenet.news.interia.pl> <l6r28f$md4$1@node2.news.atman.pl>
<l6sd8j$k9k$1@usenet.news.interia.pl> <l6t2d1$iqf$1@node2.news.atman.pl>
<l6v9h5$nuc$1@usenet.news.interia.pl> <l705fq$ks2$1@node1.news.atman.pl>
<l72lni$vje$2@usenet.news.interia.pl> <l734fj$o6s$1@node1.news.atman.pl>
<l74krd$5bo$1@usenet.news.interia.pl> <l74uqu$ig7$1@node1.news.atman.pl>
<l753j1$5rm$1@usenet.news.interia.pl> <l75e3h$35u$1@node1.news.atman.pl>
<l75nj0$gir$3@usenet.news.interia.pl>
NNTP-Posting-Host: 94.40.93.194
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1385590939 18190 94.40.93.194 (27 Nov 2013 22:22:19 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 27 Nov 2013 22:22:19 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <l75nj0$gir$3@usenet.news.interia.pl>
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3505.912
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3505.912
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1051312
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Trybun" napisał:
>>> A serwis w Piasecznie naprawę uzależnia od posiadania wypełnionej karty
>>> gwarancyjnej... :-(
>> Z fakturą do sprzedawcy i reklamuj jako niezgodność towaru z umową. Kiedy
>> kupiłeś telefon?
> Coś zyskam na tym względem tego gdybym zareklamował u producenta?
> Na początku marca, tego roku.
Tak, zyskasz. Przede wszystkim czas i pieniądze zaoszczędzone na dojeździe
do serwisu. Nie musisz mieć też wypełnionej karty gwarancyjnej, wystarczy
jakikolwiek dowód zakupu. Gdybyś zakupił w czasie krótszym niż 180 dni, to
bez widocznych śladów świadczących o uszkodzeniu mechanicznym, zakłada się,
że usterka występowała już w dniu zakupu. Więcej na
http://sprzedaz.konsumencka.edu.pl/niezgodny.html
Następne wpisy z tego wątku
- 28.11.13 01:58 Eneuel Leszek Ciszewski
- 28.11.13 02:02 animka
- 28.11.13 02:06 animka
- 28.11.13 18:54 Tomek
- 28.11.13 21:43 Chris
- 28.11.13 22:02 Chris
- 28.11.13 22:05 Chris
- 28.11.13 21:57 animka
- 28.11.13 22:08 Chris
- 28.11.13 22:18 animka
- 28.11.13 23:14 Trybun
- 28.11.13 23:14 Trybun
- 28.11.13 23:15 Trybun
- 28.11.13 23:16 Trybun
- 28.11.13 23:17 Trybun
Najnowsze wątki z tej grupy
- Zgody na przetwarzanie danych
- Dzwonek SMS
- Abonament
- NAS
- Re: eSIM na czym polega
- Orange a HBO(MAX)
- Realme 7 Na co zmienić?
- eSIM, praktyczne doświadczenia z różnymi operatorami?
- jak wpisac numer telefonu +48 123 456 789
- czy kupno Ajfona przyniesie ulgę?
- MP plików.
- spoothing?
- Jak sklonowac karte pamieci na wieksza?
- wyobrazcie sobie ze
- Nowy sprytny tel. z Androidem 13. - OSTRZEŻENIE!!!
Najnowsze wątki
- 2024-07-11 Tokarze CNC czyli ciężkie życie prototypiarza
- 2024-07-12 Zgody na przetwarzanie danych
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- 2024-07-12 stare graty młode kozy
- 2024-07-11 8080
- 2024-07-13 Przyłącze dolne grzejnika
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual Overview
- 2024-07-12 Czym wykonać otwór fi 100 w betonie komórkowym?
- 2024-07-12 Warszawa => Senior Rust Software Engineer <=
- 2024-07-12 Warszawa => Business Unit Manager (Recruitment Business) <=
- 2024-07-12 Warszawa => Head of WMS Competence Center for IT&D Contract Logistics
- 2024-07-12 Warszawa => Head od WMS Competence Center dla IT&D (Blue Yonder) <=
- 2024-07-12 Kraków => Ruby Backend Developer <=
- 2024-07-12 Warszawa => UX/UI Designer <=
- 2024-07-12 Częstochowa => Specjalista ds. Marketingu (E-Commerce) <=