  • Data: 2019-01-26 15:53:30
    Temat: Re: Klasycznie - co wybrać? [w końcu jest piątek]
    Od: JDX <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2019-01-25 22:10, Irokez wrote:
    > W dniu 2019-01-25 o 22:04, Maciek pisze:
    [...]
    > Dokładnie.
    > W dodatku teraz dochodzą depeefy i inne srefy.
    > A jak jeszcze krótkie odcinki to już wtedy masakra.
    Dokładnie. Jeśli ktoś robi 5-7 km dziennie po mieście tak jak ja, to by
    mu pewnie ów świetny dizel, który na papierze pali 5 l, w rzeczywistości
    palił z 15 zamiast skromnych 9-10 l, które pali mój benzyniaczek (który
    normalnie w trasie pali poniżej 7 l, a wg papierów to zdaje się poniżej
    6 l). Po za tym niektórzy zdają się teoretyzować bredząc coś o spalaniu
    dizli 5 l (bez przybliżenia warunków użytkowania) i do tego podają ceny
    ON 4,7zł i Pb95 5 zł, podczas gdy w zasadzie od jakiegoś czasu ceny
    kształtują się odwrotne. :-) Np.
    https://www.autocentrum.pl/stacje-paliw/carrefour/