  • Data: 2010-02-11 19:23:18
    Temat: Re: Kłamstwa, wierutne kłamstwa, statystyki i ...
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    J.F. pisze:

    > Nie klam, nie klam. Owszem - wiele jest bardzo podobnych, ale nie
    > wszystkie jednakowe.

    Nokia 5230 powstala z 5800 poprzez usuniecie wifi, wzmaciacza audio i
    podmianie aparatu. Z drugiej strony w 5530 zmieniono ekran iobudowe i
    zgubiono gps. Zauwaz ze sama Nokia w 2010 r ogranicza liczbe modeli o
    50% poprostu wersjinowania staje sie upierdliwe.

    > To czemu 3G jest o 200$ tanszy niz 3GS ? :-)

    To co innego 3G istnial na rynku i zostal zastapiony nowszym modele.
    Zauwaz ze 3G jest tylko w wersji 8GB (16GB zniknela nagle w czerwcu)
    a takiej wersji 8GB nie ma 3GS. Zostawienie 3G z zapasów
    wpasowuje sie w linie produktow, zamiast robic 3GS 8GB sprzedali
    zapasy 3G spalic je mieli ?.

    Zauwaz ze inne firmy czesto przepakowuja topowy model z generacji-1 w
    nowe ciuszki i sprzedaja jako nowosc. Przyklady Omnia I i po roku
    Omnia Lite.