  • 11. Data: 2009-03-07 09:49:17
    Temat: Re: Kłamliwe reklamy.
    Od: "Stefan Burczymucha" <s...@...O.S.P.A.M.torebusia.pl>

    Użytkownik "Matt Rutkowski" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    news:372be8cf-af67-4ae2-8716-9f82f30ee1b4@m24g2000vb
    p.googlegroups.com...

    > Skandowanie hasel nawolujacych aby cos dac za darmo jedzie komuna,
    > populizmem.
    >
    > Tymbardzej, jesli bank namawia do dawania czegokolwiek za darmo czy
    > obnizania/zanizania cen.... wizerunkowa wtopa.

    bla, bla, bla, bla. na lotnisku w hong kongu i singapurze masz net za darmo.
    w pieknej bolandzie trzeba bulic, rozumiem, ze prezentujemy wyzszy stopien
    rozwoju niz hong kong i singapur, nie?

  • 12. Data: 2009-03-07 09:50:25
    Od: "Stefan Burczymucha" <s...@...O.S.P.A.M.torebusia.pl>

    Użytkownik "NETLOG Daniel Kulesza" <k...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Wg mnie dotyczy to polskiego Internetu, bo realnie odbiera potencjalnych
    > klientów. Reklamy

    no naprawde? panowie, trzeba zyc z uslug dodanych, same dostarczanie tcpip
    to malo i bedzie coraz tansze. jak sie nie podoba to mozna rowy kopac.

  • 13. Data: 2009-03-07 10:17:01
    Od: Asmodeusz <c...@t...idx.tenwyraztnij.pl>

    Użytkownik Stefan Burczymucha napisał:

> [...]
    >

    > no naprawde? panowie, trzeba zyc z uslug dodanych, same dostarczanie
    > tcpip to malo i bedzie coraz tansze. jak sie nie podoba to mozna rowy

    Jedni promują darmowy net a zyją z usług dodanych. Inni te same usługi
    dodane dają gratis. Ciężka sprawa. W końcu wszystko będzie za darmo :)
    A wszystkie firmy będą żyć z reklam innych firm.

  • 14. Data: 2009-03-07 10:30:32
    Od: Marcin Kuczera <m...@u...leon.pl>

    > bla, bla, bla, bla. na lotnisku w hong kongu i singapurze masz net za
    > darmo. w pieknej bolandzie trzeba bulic, rozumiem, ze prezentujemy
    > wyzszy stopien rozwoju niz hong kong i singapur, nie?

    ee, w katowicach w biznes londżu jest darmowy, trzeba tylko poprosić o
    klucz ;-)

    Ale ogólnie co do lotnisk, to rzeczywiście - azja, większe lotniska, net
    za darmo, we Wiedniu też był swojego czasu za darmo..
    Niestety więszkość europy kroi konkretnie... Afryka - różnie, Obie
    ameryki - różnie, ale raczej kasują słono..

    Marcin

  • 15. Data: 2009-03-07 17:17:05
    Od: "Krzysztof \"at\" Lewandowski" <k...@-...pl>

    Matt Rutkowski napisał(a), dnia pięknego 2009-03-06 21:09:
    > Internet darmowy jest na wiekszych lotniskach, co wiekszych
    > restauracjach, sushi barach itd.... Nawet tak komunistyczne panstwo
    > jak Chiny nie pali w ramach dobroci spolecznej na rozdawanie internetu
    > za free....
    A w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury OIDP z 2004r. definicja
    szerokopasmowego Internetu nadal jest taka sama - 128kbit/64kbit.
    Dla mnie wypas, za darmo 128/64 - chcesz więcej to płać ;)

    Ba! Odetnij wszystko, zostaw dostęp do portów IMAP(s), POP3(s), HTTP(s)
    i może portów prostych komunikatorów, po cichu zrób droprate jakiś aby
    na VoIP w jakiejkolwiek formie się leciutko kisiło - i voila! Posiedzi
    za darmo, aż w końcu wykupi za te trzydzieści parę złotych ileśtam
    megabitów.

    Panowie, darmowy Internet jest racjonalny i wykonalny - ale warunkiem
    koniecznym OD ZAWSZE było nie konkurowanie z dostępem komercyjnym. I na
    to trzeba naciskać.

  • 16. Data: 2009-03-07 21:01:50
    Od: "xarafaxz@[TNIJTA]gmail.com" <xarafaxz@_TNIJTA_gmail.com>

    Stefan Burczymucha wrote:

    > Użytkownik "NETLOG Daniel Kulesza" <k...@t...pl> napisał w wiadomości

    > no naprawde? panowie, trzeba zyc z uslug dodanych, same dostarczanie tcpip
    > to malo i bedzie coraz tansze. jak sie nie podoba to mozna rowy kopac.

    Co ty za brednie wygadujesz ??

    Myślisz że w jakim kraju ty żyjesz ?

    Tutaj wszystkie "usługi dodane" np w oparciu o content załatwia protokół o
    nazwie BitTorrent.

    Pokaż mi jakiegokolwiek dużego ISP, TELCO albo CATV która żyje z tych
    tzw "usług dodanych".

    Na dokładkę powiem że większość abonentów usług dostępu do publicznej sieci
    internet, ma wszystkie znane "usługi dodane": (np pakiety hostingowe, konta
    email, portale multimedialne, wypożyczalnie, antywirusy, routery domowe,
    czy nawet drukarki i aparaty) głęboko w d...

  • 17. Data: 2009-03-07 23:40:24
    Od: Adam Foton <u...@g...comk>

    > no naprawde? panowie, trzeba zyc z uslug dodanych, same dostarczanie
    > tcpip to malo i bedzie coraz tansze. jak sie nie podoba to mozna rowy
    > kopac.

    Prawda :) Tam gdzie trzeba kopac rowy pod infrastrukture, tcpip nie
    bedzie moglo byc tanie - inwestycja musi sie zwrocic. Takich miejsc nie
    ma juz wiele (w sensie zasiegu wsrod ludnosci a nie obszaru).

    Nastepny czas na rozbudowe infrastruktury, rowniez na terenach
    zurbanizowanych, to gdy operatorzy i dostawcy tresci dojda do
    porozumienia, ze zycie w symbiozie moze im przyniesc nowe formy dzialania:
    - koszty internetu nie zabija biznesplanu dostawcy tresci,
    - ten bedzie mogl emitowac multimedia w dobrej jakosci, bez obawy, ze
    zbyt popularny material go wykonczy
    - operator przyjmie ten ruch a nastepnie wysle "na koncowki abonenckie"
    - dostepy abonenckie beda musialy byc szersze, aby mozliwe bylo
    komfortowe ogladanie tego materialu
    - pojawi sie potrzeba upgrade'u technologii dostepu, znikna
    wspoldzielone neostrady (bo nie bedzie mozliwe ogladanie materialu HD
    oraz jednoczesnie sciaganie p2p przez sasiadow)

    Wazne jest to, aby operator nie byl zwiazany z dostawca tresci:
    - lepiej niech sie zajmie tym, w czym jest najlepszy
    - tworzac swoj portal z tresciami naturalnie bedzie go preferowal ponad
    inne niezalezne przedsiewziecia tego typu, pogorszy konkurencyjnosc lub
    nie podniesie atrakcyjnosci swojej sieci
    - jakos tak sie utarlo, ze ludzie niechetnie uzywaja uslug dodanych
    majacych wiele wspolnego z operatorem dostarczajacym internet

    AF

  • 18. Data: 2009-03-08 13:02:51
    Od: "Stefan Burczymucha" <s...@...O.S.P.A.M.torebusia.pl>

    Użytkownik "xarafaxz@[TNIJTA]gmail.com" <xarafaxz@_TNIJTA_gmail.com> napisał
    w wiadomości news:gounsn$k5b$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > Pokaż mi jakiegokolwiek dużego ISP, TELCO albo CATV która żyje z tych
    > tzw "usług dodanych".

    w catv mam internet, cyfrowa telewizje hd, telefon tak ze kupujac wszystko w
    pakiecie mam te lacze 10mb/s za naprawde male pieniadze

  • 19. Data: 2009-03-08 13:15:35
    Od: skx <s...@g...com>

    xarafaxz@[TNIJTA]gmail.com napisał(a):

> [...]
    > hostingowe, konta email, portale multimedialne, wypożyczalnie,
    > antywirusy, routery domowe, czy nawet drukarki i aparaty) głęboko w d...

    No i dobrze, jak ktoś chce drukarkę to kupuje drukarkę, a nie dostęp do
    Internetu.

    --
    skx.

  • 20. Data: 2009-03-08 16:10:27
    Od: "xarafaxz@[TNIJTA]gmail.com" <xarafaxz@_TNIJTA_gmail.com>

    Stefan Burczymucha wrote:

    > w catv mam internet, cyfrowa telewizje hd, telefon tak ze kupujac wszystko
    > w pakiecie mam te lacze 10mb/s za naprawde male pieniadze

    Ale takie coś niema nic wspólnego z życiem z "usług dodanych". Jest tylko
    skuteczną metodą przywiązania ciebie do operatora. Dostajesz TV z cyfrą i
    telefon po zwykłej cenie. to Internet masz po kosztach albo jeszcze taniej
    przez pewien okres czasu. Im więcej usług tym jest trudniej zrezygnować.