  • 21. Data: 2009-03-09 16:14:33
    Temat: Re: Kłamliwe reklamy.
    Od: "Wiesław Żurek ...::: zVID :::..." <a...@z...net>

    xarafaxz@[TNIJTA]gmail.com pisze:
    Im więcej usług tym jest trudniej zrezygnować.

    Hmmm... nie wiem czy to będzie na stałe ale u mnie ostatni wysypało się
    dużo nowych/powracających klientów uciekających z CATV (największego
    chyba w PL). Klientom tym pokończyły się umowy terminowe i po dość
    szczegółowych pytaniach stwierdzają:
    Telefon - po co mi mam komórki 3 w rodzinie,
    Cyfrowa TV ??- hmm mam 25 cali kineskopowe, a dekoder na jeden TV.
    Internet - był jednak gorszy (to od powracających) - może brak LAN-u a
    może jednak u nich było gorzej trudno stwierdzić ale jedno się powtarza
    niestabilny maksymalnie transfer.

    Do tego namolni sprzedawcy wciskali a CENA okazywała się po 3-6
    miesiącach inna (klienci nie czytali umów tylko wierzyli sprzedawcy).
    Okazuje się że internet od nas plus CATV od CATV razem dają ...taniej.
    Co ciekawe CATV-ki jakoś niechętnie sprzedają tanio 2 usługi - Internet
    i TV.

    --
    Wiesław Żurek
    Sieci IP i CATV (LAN, MAN)

  • 22. Data: 2009-03-10 09:22:16
    Od: "xarafaxz@_tnijta_gmail.com" <xarafaxz@_tnijta_gmail.com>

    "Wiesław Żurek ...::: zVID :::..." wrote:

> [...]
    > Telefon - po co mi mam komórki 3 w rodzinie,
    > Cyfrowa TV ??- hmm mam 25 cali kineskopowe, a dekoder na jeden TV.

    Podejście firmy do klienta do zawsze sprawa indywidualna, zależna od
    miejsca, a często i przypadku. U nas były 2 sieci osiedlowe. 1 upadła
    (autentycznie upadła, nie została wykupiona po prostu upadła i na własne
    życzenie), a druga uciekła w radio na wioski, bo na osiedlach niema czego
    szukać, pozostała jej tam garstka ludzi. Co do telefonii to nie
    generalizowałbym. Dla ludzi co dużo dzwonią telefon stacjonarny to zawsze
    jest spore obniżenie kosztów. Rynek telefonii stacjonarnej jest póki co
    więcej wart niż dostępu do internetu i szacując lekko pozostanie tak
    jeszcze przez co najmniej 3 lata.

  • 23. Data: 2009-03-16 08:06:14
    Od: Tomasz Kruk CZARNET <f...@g...com>

    On Sat, 07 Mar 2009 11:30:32 +0100, Marcin Kuczera
    <m...@u...leon.pl> wrote:

    >Ale ogólnie co do lotnisk, to rzeczywiście - azja, większe lotniska, net
    >za darmo,

    na PKP w Poznaniu też jest za darmo i to zarówno w poczekalni (z KFC)
    jak i w ChillOutRoomie (z TKT) tylko to nic nie zmienia, bo są to
    węzły komunikacyjne gdzie się przebywa tylko czasowo, a darmowy net
    jest takim samym elementem jak stoliki, siedzenia czy utrzymywana w
    czystości podłoga - mają na celu uprzyjemnić czas oczekiwania na
    pociąg/cokolwiek